نوشته شده توسط : mohammad

ویگ آر ایکس


خرید ویگ آر ایکس

مجوز بهداشت : IRC:1228074608

ساخت کشور کانادا

ویگرکس بزرگ کننده آلت مردان تا 6 سانتیمتر یک مکمل گیاهی کاملاً طبیعی میباشد که جهت افزایش خون پذیری کلی آلت تناسلی مردانه در کنار افزایش ضریب سلامتی جنسیی ، قدرت و سختی نعوظ ، افزایش زمان نزدیکی و جلوگیری از انزال زود هنگام و ... مورد استفاده قرار میگیرد. در این مکمل از گیاهان متنوعی از فرهنگ ها و تمدن های شهیر سراسر جهان برای افزودن به حجم بافت های تهییج پذیر ، اسفنجی و خون پذیر آلت تناسلی به نام کورپورا کاورنوسا (Corpora Cavernosa) بهره گرفته شده است.
افزودن به درازا ، ضخامت و سختی آلت تناسلی در حالت نعوظ به صورت دائمی و مادم العمر ، افزودن به حالت شقق پذیری هر چه بیشتر آلت تناسلی در هنگام تحریک جنسیی که از آن به عنوان سختی سخره یاد میشود.

مکمل جنسیی VigRX دارای مواد غنی شده محرک جنسیی گیاهی (Aphrodiasiac Herbals) میباشد که برگرفته از فرهنگ ها و تمدن های کهن چین ، اروپا و آمریکای جنوبی برای درمان عقیمی ، تحریک فعالیت های جنسیی ، نگهداری حالت نعوظ آلت در هنگام نزدیکی و افزایش تعداد و تولید اسپرم های ترشحی در بیضهه ها بوده که سال های متمادی از آنها بهره گرفته میشده است. این مکمل اتساع عروقی (Vasodilation) نسوج پیرامونی آلت تناسلی را افزایش داده و از این طریق موجب بهبود و درمان مشکلات شریانی نظیر شقق پذیری آلت میگردد. از سوی دیگر بدون آنکه هیچگونه تاثیری در فشار خون سیستماتیک بدن داشته باشد ، شدت جریان خون را در سرخ رگ ها و سیاه رگ های مستقر در آلت تناسلی با تاثیر مستقیم بر سلول های اپیتلیال داخل عروقی (Epithelial Cells) بهبود می بخشد.
این محصول توسط شرکت دارویی BioPack Limited کانادا که دارای پروانه تاسیس در زمینه تولیدات داویی صادر شده از طرف بخش بررسی سلامت محصولات بهداشتی و غذایی وزارت بهداشت کانادا تحت شرایط کنترل کیفیت تولید (GMP) ساخته میگردد و در زمره محصولاتی قرار میگیرد که به شکل کمکی و مکمل دارای اثرات اضافی ذیل می باشد

افزایش میزان و شدت جریان خون در مناطق جنسیی و پر خون گردیدن کامل حوضچه های اسفنجی در هنگام نعوظ به علت دارا بودن عوامل متسع کننده عروقی (Vasodilators) که بر روی بافت های پیرامونی آلت تاثیر میگذارند.
جدول زمانی نحوه تغییرات و تاثیرات VigRx:
جدول زمانی نحوه تاثیر این مکمل بر اندازه کلی و شقق پذیری آلت به شرح زیر است :
هفته چهارم تا سی وشش هفته : مشخص ترین تاثیر این دوره ، افزایش چشم گیر در طول آلت میباشد. حتی زمانیکه شما در حالت نعوظ قرار ندارید ، الت دراز تر و کلفت تر از گذشته به نظر خواهد رسید.
هفته نهم به بعد : اکنون زمانیکه آلت به حالت نعوظ در می آید ، به راحتی میتوانید سخت تر شدن و بلند تر شدن آن را حس کنید. سختی و سفتی آلت در حالت نعوظ ، سایز اضافی آلت ، افزایش قدرت و لذت جنسیی در این برهه به اوج خود میرسد. در اکثر موارد استفاده از این مکمل به صورت هشت هفته ای (مصرف دو ماه) نتایج مطلوب را ایجاد خواهد نمود. با این وجود ، ادامه استفاده از مکمل بستگی به سلیقه مصرف کننده و نظر شخصی وی و یا نظر تخصصی پزشک معالج دارد. بدیهی است ، افرادی که تمایل بیشتری به تحکیم و تشدید اثرات ایجاد گردیده و دستیابی به وضعیت ایده آل خود دارند ، میتوانند همچنان به استفاده از این مکمل ادامه دهند. لازم به ذکر است ، ادامه استفاده از این مکمل به هیچ عنوان مشکلی برای بدن ایجاد نخواهد نمود.

این مکمل کاملاً فاقد هرگونه اثرات جانبی میباشد :

گروه پژوهشی تخصصی کمپانی BioPack Limited با نام Albion Medical بیش از 10 سال است که در مورد راهکار های مختلف حل مشکلات و مسائل جنسیی ، سرگرم تحقیق و پژوهش میباشد. تمرکر اصلی این تحقیقات در مورد آقایان ، بیشتر در ارتباط با افزودن اندازه آلت تناسلی ، زمان نزدیکی ، تقویت قوای جنسیی و در کل بهداشت و ارتقاء سلامت جنسیی بوده است. در این رابطه ، این تیم پژوهشی تمامی ترکیبات طبیعی و موثر که برای هزاران سال در فرهنگ ها و تمدن های مختلف سراسر دنیا جهت غلبه بر مشکلات جنسیی مورد استفاده بوده را به کار گرفته است. از سوئی دیگر ، مکمل VigRX دارای گواهینامه ها و تاییدیه های متعددی در سطوح کشوری و بین المللی میباشد که در ادامه به آنها اشاره خواهد شد.

این مکمل از ترکیبات صد درصد گیاهی تشکیل شده و عاری از هرگونه مواد مصنوعی و شیمیایی میباشد که این موضوع احتمال بروز هرگونه عارضه جانبی در اثر استفاده از این دارو را ازمیان میبرد. به علاوه تجربه بیش از 6 سال مصرف نتیجه بخش و بدون آثار سوء در کلیه کشور های آمریکای شمالی ، اروپا و آسیا به انضمام فراگیری و رشد سریع آن در میان تمامی فرهنگ ها ، ملل و اقشار مختلف جوامع گوناگون در کنار تاییدیه های مراجع قانونی و بین المللی ، بروز هرگونه عارضه جانبی نظیر سرطان زائی ، جهش زائی و ایجاد مشکلاتی مانند ناقص الخلقه زائی و ... را که عوارض جانبی طولانی مدت بسیاری از دارو های شیمیایی میباشند را به علت تکیه بر اصل استفاده از مواد صد درصد طبیعی و گیاهی ، غیر ممکن میسازد.

همچنین تعداد بیش از یک میلیون و یکصد و بیست هزار سایت اینترنتی به طور مستقیم و غیر مستقیم در جهت اطلاع رسانی و فروش این مکمل در سراسر جهان فعالیت میکنند و تقریباً در تمام کشور های پیشرفته و یا در حال توسعه دنیا سایت های اینترنتی با پسوند اختصاصی آن کشور ها نظیر VigRX.co.uk ، VigRX.us و ... در حال اطلاع رسانی ملی در جهت آشنایی مردم با این محصول بی نظیر هستند که خود نشانگر محبوبیت جهانی این مکمل میباشد.

مزایای قرص ویگرکس (ویگاریکس) به شرح زیر است :

1. تسلط بر زمان ، قدرت و کیفیت نزدیکی
2. بهبود وضعیت جنسیی فرد
3. جلوگیری از انزال زود هنگام و افزایش زمان مقاربت.
4. حالت رسیدن به اوج لذت جنسیی که نهایتاً به انزال منجر میشود
5. افزایش سایز آلت تناسلی به شکل دائمی ، بی خطر ، بدون درد سر ، زحمت و هرگونه مشکل و درد.
6. تنظیم و ارتقاء عملکرد غدد جنسیی و بیضهه ها.

7. افزودن به درازا ، ضخامت و سختی آلت تناسلی در حالت نعوظ به صورت دائمی و مادم العمر.
8. افزودن به حالت شقق پذیری هر چه بیشتر آلت تناسلی در هنگام تحریک جنسیی که از آن به عنوان سختی سخره یاد میشود.
9. افزایش میزان و شدت جریان خون در مناطق جنسیی و پر خون گردیدن کامل حوضچه های اسفنجی در هنگام نعوظ به علت دارا بودن عوامل متسع کننده عروقی (Vasodilators) که بر روی بافت های پیرامونی آلت تاثیر میگذارند.
10. افزایش سایز آلت تناسلی به شکل دائمی ، بی خطر ، بدون درد سر ، زحمت و هرگونه مشکل و درد.

تاییدیه ها و گواهینامه های VigRX:
پروانه تاسیس در زمینه تولیدات دارویی ، صادر شده از طرف بخش بررسی سلامت محصولات بهداشتی و غذایی وزارت بهداشت کانادا.
اجازه فروش آزاد در آمریکا ، انگلستان ، امارات متحده عربی ، چین ، روسیه و ... صادر شده از طرف مرکز تجارت جهانی واقع در دنور (Denver) از طرف اتاق بازرگانی ریچموند
گواهی حلال بودن ترکیبات استفاده گردیده در تمامی محصولات تولیدی این شرکت از سوی شورای اسلامی نظارت بر مواد غذایی و دارویی ایالات متحده آمریکا
گواهی نظارت و تایید ساخت محصولات تحت شرایط GMP
گواهی تجزیه و آنالیز در ارتباط با محتویات مکمل
گواهی تجزیه و آنالیز در ارتباط با گیاهی بودن پوشش کپسول
گواهی پایداری فرآورده
مورد تائید وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ایران و کاملا مجاز با گواهی حلال بودن محصول

ترکیبات VigRX :
عصاره برگ گیاه اپیمدیوم (Epimedium Leaf Extract)
عصاره دانه کوسکوتا (Cuscuta Seed Extract)
برگ گیاه جینکگو بایلوبا (Ginkgo Biloba Leaf)
عصاره چوب کاتوآبا (Catuaba Bark Extract)
توت هائتورن (Hawthorn Berry) یا فراکتوس کراتیج (Fructus Crataige)
جینسینگ قرمز آسیایی یا پاناکس (Asian Red Ginseng)
توت درخت نخل باد بزنی اره ای (Saw Palmeto Berry)
عصاره پوست مویرا پاووما (Muira Pauma Bark Extract

روش مصرف VigRX :
روش مصرف نسبت به فیزیولوژی بدن فرد ، انتظارات او از خودش و تمایلات شخصی وی تغییر می یابد. در حالت کلی مصرف دو عدد کپسول در روز ترجبحاً همراه با غذا (یک یا دو کپسول هنگام صبحانه و یک یا دو عدد دیگر هنگام شام) شرایط معمول استفاده از این مکمل است. شایان ذکر است که مصرف بیش از چهار کپسول در روز به غیر از موارد خاص و به دستور پزشک متخصص توصیه نمیگردد. در بالا اثرات استفاده از این مکمل تا نه ماه شرح داده شد ، لیکن جهت دستیابی به اثرات دیر هنگام نظیر افزایش سایز و درازا ، مصرف حداقل دو بسته و یا بیشتر به شکل متوالی ضروری است

تاییدیه ها و مجوز ها

1. تاییدیه و مجوز ثبت محصول به شماره 21396/5/1/د و شماره ثبت فرآورده IRC:1228074608 به شماره مجوز 21394/5/1/د؛ موافقت اصولی و مجوز ثبت منبع تولیدی بنام شرکت بیوپاک کانادا بشماره 21397/5/1/د از وزارت بهداشت درمان ج.ا.ایران.

2. تاییدیه و شماره فرآورده طبیعی 114658 (NPN) از هیئت بررسی فرآورده های طبیعی (NHPD) وزارت بهداشت کانادا و پروانه تاسیس و بهره برداری در تولیدات دارویی (EL) وتایید (GMP) بشماره 100260-A و Site Licence بنام شرکت بیوپاک از HPFBI وزارت بهداشت کانادا

3. گواهی محتویات و محصول حلال در تمامی محصولات تولیدی از سوی شورای اسلامی نظارت بر مواد غذایی ایالات متحده IFANCAا (Islamic Food & Nutrition Council of America) بشماره ABCA04001

4. اجازه فروش آزاد درآمریکا صادر شده ازطرف مرکز تجارت جهانی واقع در دنور (WTO-Denver) و انگلستان.

5. گواهی پایداری فرآورده (Stability Studio)، انجام شده توسط Enviro-Test Labratories(ETL)

6.گواهی عدم وجود هرگونه مواد شیمیایی بالاخص مشتقات مرتبط با سیلدنافیل، وردنافیل، تادالافین و استیلدنافیل در فرمولاسیون انجام شده در تاریخ دوم مارس 2007 بشماره 27020700 در ازمایشگاه های مرجع تحقیقاتی فلورا

7. گواهی و مجوز سازمان نظام پزشکی برای انجام تبلیغات پزشکی و علمی بشماره 18804/15


قیمت : 69,000 تومان

تمام محصولات دارای ضمانت و دقیقا مطابق مطالب توضیح داده شده ارائه میگردند





خرید ویگ آر ایکس



خرید کوچکترین ریش تراش دنیا
خرید حیرت انگیز ترین هیولاهای دریایی


:: برچسب‌ها: خرید , ویگ , آر , ایکس ,
:: بازدید از این مطلب : 2067
|
امتیاز مطلب : 43
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
تاریخ انتشار : جمعه 14 مهر 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohammad

عینک گوچی مدرن و متفات


خرید عینک گوچی مدرن و متفات

عینک Gucci  با طراحی مدرن و متفات. عینکی اسپرت و فوق العاده شیک برای آنهایی که میخواهند به روز باشند! فقط چند قدم با جذابیت فاصله دارید ….
عینک Gucci  را حتما می شناسید! این مارک یکی از معروفترین های بازار عینک های آفتابی در دنیا است و بسیار پر طرفدار است. عینکی که در عکس مشاهده میکنید یکی از جدید ترین مدل های عرضه شده کمپانی Gucci  است طراحی این عینک به صورت یک تکه و فرم آن استیل می باشد.عینک مذکور به دلیل طراحی بسیار زیبا و مدرن توانسته است محبوبیت بسیاری در بین اقشار مختلف بدست بیاورد..لنزهای این عینک دارای استاندارد جهت محافظت از اشعه ماوراء بنفش است. این عینک قابل استفاده برای آقایان و خانمها می باشد.

فقط چند قدم با جذابیت فاصله دارید

از اولین کسانی باشید که

 این عینک را امتحان میکنند!!

قیمت : 19,700 تومان

یک عینک آفتابی مناسب باید واجد چند ویژگی باشد که از سوی انجمن اپتومتری آمریکا تعریف شده است:

۱) شیشه های عینک باید ۱۰۰ـ۹۹ درصد اشعه ماورای بنفش خورشید را جذب کند.
۲) به میزان ۹۰ـ۷۵ درصد از شدت نور مریی بکاهد. خود انجمن اپتومتری آمریکا اعلام کرده که عمده عینک های مد روز فاقد این ویژگی هستند.
۳) باعث تغییر ماهیت نور و تصاویر نشود.
۴) شیشه ها باید خاکستری، سبز یا قهوه ای باشند که رنگ قهوه ای ارجحیت دارد. همچنین عینک آفتابی باید کل فضای چشم و اطراف محوطه قرارگیری چشم در صورت را در بر بگیرد.

 

ویژه خانم ها و اقایان شیک پوش و مشکل پسند

همان را انتخاب کنید که شایسته شماست ...

عینک فوق العاده جدید با طراحی مدرن

قیمت : 19,700 تومان


خرید عینک گوچی مدرن و متفات



خرید اتو مو براون braun
خرید سفید و روشن کننده زیر بغل


:: برچسب‌ها: خرید , عینک , گوچی , مدرن , متفات ,
:: بازدید از این مطلب : 2046
|
امتیاز مطلب : 40
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 مهر 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohammad

لیزر پوینتر سبز 1000 میلی آمپر


خرید لیزر پوینتر سبز 1000 میلی آمپر

لیزر پوینتر سبز 1000 میلی آمپر

لیزر با نور سبز برد 7 کیلومتر

Green Laser pointer

وسیله ای جالب و شگفت انگیز

مناسب برای کوهنوردان و گردشگران و علاقمندان به ستاره شناسی

این لیزر ها بسیار پر قدرت بوده و بهترین ابزار کمک آموزشی برای شناخت صور فلکی و مناسب جهت نشان دادن محل اجرام کم نور عمق آسمان است، همچنین در فعالیتهای طبیعت گردی و کوهنوردی هم کارایی بالایی دارد.

با استفاده از این وسیله شما می توانید به کمک شکستهای زیبای نور که در ر نگها و اشکال مختلف توسط لیزر تولید می کند مکانی زیبا و سحر آمیز را برای خود واطرافیان محیا سازید.
شکستهای زیبای نور تولید شده توسط این دستگاه به رنگهای مختلف به ویژه در شب زیبایی منحصر به فردی را تولید می کند.

قیمت : 33,900 تومان

کاربردهای محصول:

- از این دستگاه به طور وسیع در جلسات کاری ,هتلها , رستورانها و سالنهای پذیرایی به عنوان نشانگر استفاده می نمایند.

- مخصوص راهپیمایی و کوهپیمایی ومسیریابی (به ویژه جهت درخواست امداد)

- نمایش محلهای دور دست تا برد چند کیلومتر بسته به نوع دستگاه

- (به ویژه مشاهده ستارگان در شب)

 زمانیکه در یک سالن کنفرانس نشسته اید چه چیز شما را اذیت میکند؟
نورزیاد سالن و یا شاید هم تاریکی یش از حد محیط! گاهی اوقات هم نور لیزری که شما مجبور هستید برای دنبال کردن بحث موجود در سالن به آن خیره شوید شما را دچار سردرد میسازد. آیا تا کنون به این سردرد و علت آن فکر کرده اید؟ اغلب اشعه های لیزری که برای استفاده در سالن های کنفرانس انتخاب می شوند با نور قرمز و در صد پایینی از فوتون ها که قابلیت حرکت در فضا را دارند انتخاب می شود. این انتخاب نادرست عنبیه چشم شما را خسته کرده و کم کم شما را دچار سردرد می سازد. اما Jasper Keynote حاصل یک فکر جدید در زمینه ساخت این قبیل لیزر هاست. نور این اشعه سبز رنگ بوده و شدت حرکت فوتون هایش 50 برابر نور قرمز می باشد.

مشخصات محصول :
- توان 100mA (میلی آمپر)
- بُرد 7km
- باطری: 2 عدد AAA (نیم قلمی)

         

قیمت : 33,900 تومان


خرید لیزر پوینتر سبز 1000 میلی آمپر



خرید پکیج کامل آموزش ارگ و کیبورد
خرید انگشتر مروارید 500 نگین


:: برچسب‌ها: خرید , لیزر , پوینتر , سبز , میلی , آمپر ,
:: بازدید از این مطلب : 1966
|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 مهر 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohammad

دستبند پاور بالانس آمریکائی


خرید دستبند پاور بالانس آمریکائی

دستبند مغناطیسی پاور بالانس

 Power Balance

پدیده ای شگفت انگیز و بی نظیر

پر فروش ترین محصول سال ۲۰۱۱ اروپا

با پاور بالانس تعادل ، انعطاف پذیری ، قدرت ، تمرکز

را به خود هدیه دهید

و استرس و خستگی خود را کاهش دهید

مورد استفاده توسط معروفترین اشخاص ایرانی و خارجی

با ظاهری فوق العاده شیک و زیبا

برای اولین بار در ایران

آیا می خواهید در کوتاهترین زمان ممکن
از استرس و فشار های روزمره خلاص شوید؟
دستبند پاور بالانس بهترین راه برای رسیدن به آرامش …
مورد تایید تمام متخصصان دنیا …
با پاور بالانس از زندگی آرام و آسوده خود لذت ببرید …

با پاور بالانس همیشه یک قدم جلوتر باشید …
 کاهش استرس و خستگی
 افزایش تمرکز و توان …
این دستبند مورد استفاده بسیاری از چهره های
معروف ایرانی و خارجی می باشد …

قیمت : 11,900 تومان

بر حسب تحقیقاتی نشان داده شده است که در اطراف جسم انسان هاله انرژیکی قرار دارد که از روی آن میتوان به بسیاری از بیماریهای فرد پی برد ، برای مثال اگر کلیه شما دارای ناراحتی باشد قبل از بروز درد جسمانی ، هاله انرژی شما در آن قسمت دارای حفره میشود که این موضوع با اسکن کردن هاله شما توسط دستگاه های مخصوص قابل مشاهده است ، حال برای درمان چه کاری میتوان انجام داد.


اگر درباره متافیزیک خوانده باشید میدانید با انرژی درمانی به مرور زمان میتوان این هاله را ترمیم کرده و به دنبال آن بیماری جسمی شما هم درمان میگردد . علاوه بر آن وقتی هاله انرژی شما ضعیف میشود شما در معرض بیماری های روحی از جمله افسردگی قرار میگیرید و همچنان جسم شما تا حدی ناتوان تر میگردد ، که با مدیتیشن میتوانید به مرور زمان هاله خود را قویتر کرده و از طبیعت و کائنات انرژی بیشتری بگیرید. حال پاور بالانس چه کار میکند؟

         

قیمت : 11,900 تومان


خرید دستبند پاور بالانس آمریکائی



خرید آموزش کامل امنیت شبکه و هک
خرید روغن ضد درد کاملا گیاهی امگا


:: برچسب‌ها: خرید , دستبند , پاور , بالانس , آمریکا ,
:: بازدید از این مطلب : 1860
|
امتیاز مطلب : 35
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 مهر 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohammad

ادکلن زنانه Givenchy Play


خرید ادکلن زنانه Givenchy Play

ادکلن زنانه Givenchy Play
 
ادکلن مشهور جی وانچی پلای زنانه

محبوبیت این محصول در تمام کشورهای دنیا برای همگان واضع میباشد

مقدار مایع: 80ml

کشور سازنده: فرانسه

مدل: زنانه
 

Givenchy Play Intense by Givenchy
eau de toilette 80ml
made in france

این محصول دارای گارانتی کیفیت و قیمت حداقل 30% زیر قیمت بازار میباشد

تضمین اصلی بودن با گارانتی برگشت هزینه

» قیمت: 36,500 تومان



خرید ادکلن زنانه Givenchy Play



خرید ریمل ویبره دار پلاس پرفکت
خرید عطر دانهیل قرمز فرانسوی 100ml


:: برچسب‌ها: خرید , ادکلن , زنانه , Givenchy , Play ,
:: بازدید از این مطلب : 1332
|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 مهر 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohammad

ساعت مردانه یونیک بند چرمی


خرید ساعت مردانه یونیک بند چرمی

ساعتی اسپورت برای نسل جوان با بند چرمی منحصر به فرد
دستان شما در اختیار جذابیت … راز شیک پوش شدن اینجاست
فوق العاده شیک و زیبا با بند چرمی فانتزی بسیار شیک و مدرن
یک مدل فوق العاده مناسب برای جوانان امروزی این همان هدیه ای ست که مدتها به دنبالش می گشتید برای تقدیم کردن به آنان که دوستشان دارید …
طراحی شیک و منحصر به فرد این ساعت همه را حیرت زده خواهد کرد
از خرید این ساعت بی نظیر و زیبا که با قیمت بسیار مناسب و با کیفیت خوب عرضه میگردد پشیمان نخواهید شد
اگر به دنبال جدیدترین و به روز ترین لوازم برای شیک پوش بودن می گردید این محصول را از دست ندهید

قیمت : 13,900 تومان

ساعتی فوق العاده زیبا برای نسل جوان

دستان شما در اختیار جذابیت ...

فوق العاده شیک و زیبا 

برای افراد خوش سلیقه

یک مدل فوق العاده مناسب برای جوانان امروزی

این همان هدیه ای ست که

 مدتها به دنبالش می گشتید برای

تقدیم کردن به آنان که دوستشان دارید ...

طراحی شیک و منحصر به فرد

این ساعت همه را حیرت زده خواهد کرد

از خرید این ساعت بی نظیر و زیبا که با قیمت بسیار

مناسب و با کیفیت خوب عرضه میگردد

پشیمان نخواهید شد.

قیمت : 13,900 تومان


خرید ساعت مردانه یونیک بند چرمی



خرید ساعت مردانه ورکسیس ژاپن
خرید موکن ویزیت و ست آرایش


:: برچسب‌ها: خرید , ساعت , مردانه , یونیک , بند , چرمی ,
:: بازدید از این مطلب : 1979
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 مهر 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohammad

نیم ست کمپانی شاین


خرید نیم ست کمپانی شاین

نیم ست طراحی مدرن شاین اسکایت
زیبا ترین و جذاب ترین هدیه سال برای دختر خانم ها و بانوان محترم
تولد – سالگرد ازدواج –هدیه آشنایی - روز عشق و ....
ماندگار ترین هدیه ، هدیه ایست که تک و بی همتا باشد.
جذاب ترین هدیه برای دختر خانم ها و بانوان محترم
یک گردنبند زیبا و اصیل ویژه ی دختران ایرانی
فوق العاده شیک و زیبا
با رنگهای متنوع سبز مشکی قرمز بنفش نقره ای صورتی
رمز و راز شیک پوشیدن

طراحی تحسین بر انگیز، ظرافت خیره کننده مدل بسیار پرطرفدار کاری متمایز و متفاوت از کمپانی مشهور شاین

قیمت : 32,400 تومان

مناسب برای استفاده در مجالس و مهمانی ها می باشد . طراحی نیم ست به گونه ای می باشد که هم در مجالس رسمی و هم در مجالس صمیمی قابل استفاده میباشد.

کیفیت این محصول بسیار بالا بوده و قابل تمایز از طلا نمی باشدجنس این نیم ست استیل درجه 1 ( Stainless Still ) است و دارای رنگ ثابت می باشد.

طراحی شیک و منحصر به فرد

جلا و جذابیت بسیار شیک

گوشواره های طرح مدرن به سبک اروپای شرقی

قابل استفاده برای تمام سنین

پشیمان نخواهید شد.

قیمت : 32,400 تومان


خرید نیم ست کمپانی شاین



خرید آموزش آشپزی و شیرینی پزی
خرید کرم خرچنگ والنسی


:: برچسب‌ها: خرید , نیم , ست , کمپانی , شاین ,
:: بازدید از این مطلب : 1392
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 مهر 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohammad

نیم ست گل رز کره


خرید نیم ست گل رز کره

نیم ست گل رز کره جنوبی

این سرویس (سرویس گل درشت LACE) با ظرافت فوق العاده از تیتانیوم درجه 1 با رنگ ثابت ساخته شده که دقیقا مشابه همین سرویس از طلا و طلای سفید در بازار موجود است
گل های بسیار زیبا و درشت آن موجب معروفیت و فروش بالای آن در کشورهای اروپایی شده است.

همچنین سرویس LACE در مجلات Fashion بسیار معروف Cosmopolitan و vogue 2011 به نمایش گذاشته شده اند.

قیمت : 21,900 تومان

هدیه ای بسیار مناسب برای خانم ها خوش سلیقه
با گارانتی تعویض واقعی ، بسته بندی شکیل و ضد ضربه
در بسته بندی شکیل و زیبا

ساخته شده از تیتانیوم درجه 1 با ظرافت و طول عمر بالا و رنگ ثابت طراحی تحسین برانگیز و معروف سال 2011
مدل LACE به نمایش گذاشته شده در مجلات فشن معروف Cosmopolitan و vogue 2011 هدیه ای بسیار مناسب برای تمام خانم های جوان و شیک پوش

ساخت کشور کره جنوبی

قیمت : 21,900 تومان


خرید نیم ست گل رز کره



خرید ژل لاغری و چربی سوز موضعی
خرید مهره مار هندی شاه کبری


:: برچسب‌ها: خرید , نیم , ست , گل , رز , کره ,
:: بازدید از این مطلب : 1992
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 مهر 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohammad

کریستال مو سیلکی کراتینه


خرید کریستال مو سیلکی کراتینه

کریستال مو سیلکی کراتینه
 

کریستال مو سیلکی کراتینه همراه با جنسینگ و روغن زیتون

محصولی فوق العاده  برای تغذیه و نرم کنندگی موی شما و بازگرداننده روغن های طبیعی  مو و بالانس طبیعی آن میباشد

 

این کریستال غنی از ترکیبات گیاهی و ویتامینهای آ و ای موی شما را از آسیبهای جوی و تابش نور آفتاب حمایت مینماید و درخشندگی و نرمی زیبائی چون حریر به آن میبخشد

   

عصاره جنسینگ درون کریستال به موی شما رطوبت و لطافت طبیعی را بازگردانده و عصاره روغن زیتون موهای آسیب دیده را باز سازی و با درمان موخوره آن را سالم و درخشان مینماید

موارد مصرف کریستال مو

۱- برای خانمهای با موهای فر طبیعی و البته کمی خشک بلافاصله بعد از حمام روی موی نم دار و مرطوب و همینطور لابه لای موها .
۲-خانمهای با موهای حالت دار اما رنگ و مش شده قبل از سشوار یا اتو کشیدن کمی از کریستال مو را به نوک انگشتان زده و لابه لای موها بزنند و به همراه رطوبت کم موها آنها را سشوار بکشند.اگر بعد از سشوار هم از کریستال استفاده کنند ممکن است حالت موها که با سشوار درست شده تغییر کرده و موها صاف شوند پس ترجیحا پس از سشوار دیگر از آن استفاده نکنید.
۳-موهای زبر اما نرم و صاف بعد از پف دادن موها با سشوار و استفاده از اتو ی مو یا کشیدن سشوار کامل به میزان خیلی کم و تنها با نوک انگشتان روی موها زده شود که این مقدار برای گرفتن خورده های روی موها زده می شود.
۴- و برای نرمی موهای پسران و آقایانی که موهای زبر و خشنی دارند بدون سشوار و اتو می تواند هم آنها را براق کند و هم نرم و خوش حالت.
۵- بیشترین زمان مصرف کریستال مو قبل از سشوار کشیدن موهای زبر و خشن و آسیب دیده توسط رنگ و مش است که کار را برای سشوار و اتو کشیدن موها راحتتر می کند.
 
مقدار محلول
این محلول شامل 110 میلی گرم کریستال ریشه جنسینگ درون آن میباشد
 
طریقه مصرف
بعد از شستشوی مو مقداری از آن را روی مو ریخته و آرام ماساژ دهید
» قیمت: 28,900 تومان



خرید کریستال مو سیلکی کراتینه



خرید سنگ متولدین مرداد ماه
خرید گردن بند چشم نظر


:: برچسب‌ها: خرید , کریستال , مو , سیلکی , کراتینه ,
:: بازدید از این مطلب : 1181
|
امتیاز مطلب : 43
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 مهر 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohammad

ترک سیگار الکترونیکی


خرید ترک سیگار الکترونیکی

دستگاه ترک سیگار الکتریکی

پدیده ای بی نظیر برای ترک سیگار در کوتاهترین زمان ممکن

با استفاده از این وسیله سلامتی را به خود و دیگران هدیه دهید!

بهترین هدیه برای کسی که دوستش دارید و مناسب ترین وسیله برای افراد سیگاری …

100 درصد تضمینی و دارای یک سال گارانتی تعویض

 دستگاه الکترو اسموک بهترین وسیله برای ترک سیگار

با استفاده از دستگاه الکترو اسموک EHealth Cigarette

شما در کوتاهترین زمان ممکن سیگار را ترک  خواهید کرد!

قابل شارژ و دارای یک سال گارانتی تعویض …

قیمت : 26,900 تومان

سیگار الکترونیک یک دستگاه دود زای میکرو الکترونیک است که از تکنولوژی بمباران اتمی برای تولید دود استفاده میکند بدین ترتیب که برای به وجود آوردن دود با بوی توتون از ریز سازی مایعی استفاده می کند که در داخل آن وجود دارد.این دستگاه همانند سیگارهای معمولی سیگاریها را تحریک میکند و میتواند به صورت سالم و بدون خطر نیاز آنها را به دود برآورده کند و آنها را شاد و ریلکس کند اما یکسری تفاوتهایی با سیگار های معمولی دارد:از جمله قابل اشتعال نیست و هیچکدام از ۴۰۰۰ماده سمی و منو اکسید کربن موجود در سیگار در آن دریافت نمیشود.
سیگار الکترونیکی محصولی جدید برای مراقبت از سلامتی شماست. ehealth cigarette به شما امکان لذت بردن از سلایق خود بدون خطر وابستگی به تنباکو را می دهد. با استفاده ازسیگار سلامتیehealth cigarette (همان سیگار اکتریکی) می توانید همان احساس کشیدن سیگار تنباکو اما بدون خطرات ناشی از استعمال آن را داشته باشید. سیگار سلامتیehealth cigarette (همان سیگار اکتریکی) کاملاً شبیه یک سیگار است اما بدون مواد مضر. سیگار سلامتیehealth cigarette دود تولید می کند در صورتیکه هیچ ماده آلوده کننده ای در آن نیست. برای روشن کردن آن به شعله احتیاج ندارید. می توانید با تندرستی سیگار بکشید اما بدون هیچ آلودگی محیطی…

 بهترین وسیله برای ترک سیگار
 بدون عوارض و بسیار راحت
 الکترو اسموک برترین محصول روز دنیا برای ترک سیگار و باز یافتن سلامتی
 عمرطولانی و مفید بدون سیگار را با الکترواسموک به دست می آورید
 شما با این وسیله در مدت یک ماه سیگار را کنار می گذارید
 قابل شارژ و حمل : شما میتوانید آنرا با کامپیوتر، فندک ماشین و پریز برق آن را شارژ کنید
 دارای ۱۰ کارتریج اضافی (هر کارتریج حداقل یک هفته پاسخگوی شما خواهد بود ، کارتریج این محصول در داروخانه ها و فروشگاه های بهداشتی به صورت جداگانه با قیمت بسیار پایین عرضه میشوند و به صورت آنلاین هم می توانید از اینترنت آن را تهیه نمایید)

 

اجزای دستگاه EHealth Cigarette :
 باتری
 دستگاه اتم ساز
 اشتنشاق کننده
 کارتریج (11 عدد)
 شارژر (فندکی ماشین ، USB کامپیوتر و برق خانگی)
 دفترچه راهنما

شیوه استعمال:
1 استفاده از کارتریج با سطح بالای نیکوتین و دنبال کردن عادات استعمال سیگار به طریق قبل.
2 سپس استفاده از کارتریج با سطح متوسط نیکوتین و دنبال کردن عادات استعمال سیگار به طریق قبل.
3 سپس به صورت یک در میان از کارتریج با سطح پایین و صفر استفاده کنید.
4 در این مرحله از کارتریج با سطح نیکوتین صفر استفاده کنید و خواهید دید بصورت ناخودآگاه اما کامل مصرف نیکوتین را کنار گذاشته اید.

قیمت : 26,900 تومان


خرید ترک سیگار الکترونیکی



خرید ساعت 1000 نگین
خرید عطر زنانه الین تییری موگلر


:: برچسب‌ها: خرید , ترک , سیگار , الکترونیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 1205
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 مهر 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohammad

کامل ترین مجموعه آموزش شبکه


خرید کامل ترین مجموعه آموزش شبکه

کامل ترین  مجموعه  آموزش حرفه ای شبکه

 این پکیج آموزش شبکه دقیقا به منظور آماده سازی دانش پژوه

 برای موفقیت در آزمون MCSE مایکروسافت تهیه شده است

 شما در محیطی شبیه سازی شده ملزم به انجام برخی مباحث آموخته شده می شوید!!

اموختن شبکه بدون  نیاز به صرف هزینه های بسیار گزاف

  دارای حجم بالای مطالب آموزشی و آشنائی کاربر با منوها و زیرمنوها در محیط شبیه سازی شده

 آموزش با مثالهای کاربردی و پروژه های عملی

 کیفیت بالای تصویر و صدا در ارائه مطلب

 آموزش به صورت فارسی و مالتی مدیا و ایتراکتیو

برترین اموزش حرفه ای شبکه

در این مجموعه اموزش های لازم را در خصوص  شبکه مورد بررسی قرار داده است،

 آشنایی با مفاهیم کلی شبکه های کامپیوتری

 آشنایی با تجهیزات و سخت افزار شبکه

 آشنایی با نحوه طراحی و اجرای پروژه های نصب و راه اندازی شبکه های LAN

 آشنایی با پروتکل های شبکه

 آشنایی با مفاهیم IP آدرس

 آشنایی با نحوه شبکه سازی

 آشنایی با نحوه ایجاد سرورها

 آشنایی با نحوه راه اندازی سرویس ها

 آشنایی با نحوه مدیریت و نگهداری سرور

 آشنایی با مفاهیم اولیه ارتباطات

مجموعه ای کامل در 3 دی وی دی که کلیه نیاز شما در زمینه شبکه را پوشش خواهد داد

در این مجموعه آموزش هر آن چه را برای پیاده سازی و مدیریت

شبکه های بیسیم ,محلی, سیسکو نیاز دارید به شما آموخته خواهد شد

تعاریف شبکه

 انواع شبکه از نظر وسعت جغرافیایی LAN,MAN,WAN

شبکه های اینترنت و اینترانت و تلفنی

آشنایی با اصطلاحات شبکه

 آشنایی کامل با توپولوژی های شبکه، مدل خطی، مدل حلقه ای، مدل ستاره ای، مدل بیسیم و ویژگیهای هر یک

 آشنایی کامل با سخت افزارها و تجهیزات شبکه

آشنایی کامل با محیط های انتقال

 آشنایی کامل با انواع کابل های شبکه

 آشنایی با انواع کارت های شبکه، نصب و پیکربندی آنها

 آشنایی کامل با هاب و سوئیچ، پل و مسیریابها

 آشنایی کامل با نحوه سیم بندی و نصب و اتصالات

 آشنایی کامل با طراحی نقشه یا طرح شبکه

 اجرای پروژه عملی و .............

قیمت : 9,500 تومان

آشنایی با مدل مرجع OSI

 معرفی پروتکل های شبکه

 آشنایی با انواع شبکه از نظر پیاده سازی

 آشنایی با IP v4 و IP v6
 معرفی پروتکل TCP/IP و کلاس های IP و نحوه تنظیمات آدرس IP، آدرس زیرشبکه(subnet mask) و NetID

نحوه نصب و راه اندازی یک شبکه Workgroup

 اتصال دو کامپیوتر به روش Cross

 نحوه اشتراک منابع (فایل ها، پرینترها، اینترنت و ...)

 نصب و راه اندازی‌ شبکه بی سیم  Wireless

 آشنایی با فرمان های مفید شبکه عیب گذاری و شیوه های عیب یابی و رفع اشکالات احتمالی شبکه

 آشنایی با اصول شبکه های Server-Clients

 معرفی انواع سرورها و نصب ویندوز سرور همراه با Register کردن و نصب Patches  و  نصب و عزل   Domain Controller - DC

 آموزش کامل Active Directory

تفاوت Work Group , Domain – انواع ساختار در ACTIVE DIRECTORY – ساختار منطقی در ACTIVE DIRECTORY – Object – Organization Unit (ou)-

 Domain  Tree – Forest – ساختار فیزیکی در ACTIVE DIRECTORY – Domain Controler – Site – نصب ACTIVE DIRECTORY – کنسول – ایجاد و

 ویرایش حساب‌های کاربری – جستجو و فیلتر در ACTIVE DIRECTORYJoin شدن به Domain – Backupگیری از ACTIVE DIRECTORY – کنترل

 ساعت ورود کاربران به Domain – کنترل محل ورود کاربران به Domain – پروفایل کاربران – دایرکتوری خانگی کاربران

Joined شدن Client ها به Server

 مفاهیم DNS

DNS چیست؟ – Host Name & FQDN – مفاهیم Record , ZONE در DNS – کاربرد DNS در اینترنت – Chash Server چیست؟ – نصب DNSسرور –

 کنسول DNS – آماده نمودن کلاینت جهت استفاده از DNS

 راه اندازی سرویس DHCP

DHCP چیست؟ – اجزاء مورد نیاز در DHCP – نصب DHCP – ایجاد Scope – خصوصیات Scope – آماده نمودن کلاینت جهت استفاده از DHCPBackup

 گیری و Restore – دستورات مفید خط فرمان

 سهمیه بندی دیسک سخت و Quata

 آشنایی با Event Viewer

Event Viewer چیست؟ – کنسول Event Viewer – Audit Policy

 مدیریت سرویس ها

مدیریت سرویس‌ها – آشنایی با خصوصیات Service – حساب‌های کاربری – سیاست‌های بازیابی سرویس‌ها – وابستگی در سرویس‌ها

 آشنایی با Group Policy

Group Policyچیست؟ – انواع تنظیمات در Group Policy – نحوه فعال شدن Group Policy – ایجاد و ویرایش Group Policy – نصب برنامه‌های کاربردی –

 سطوح مختلف Group Policy
 

 آشنایی با Remote Desktop

آشنایی با Remote Desctop – اضافه کردن کاربر به گروه Remote Desctop – فعال سازی Remote Desctop – پیکربندی Remote Desctop

 آشنایی با Terminal Service

ترمینال سرویس چیست؟ – نصب Termenal Service – ایجاد یک اتصال در ترمینال سرویس – ویرایش اتصال – آشنائی با مشخصات اتصال ایجاد شده –

 پیکربندی کادر ورود به سرور – تنظیم مجوز‌های دسترسی یک اتصال – تنظیم یک برنامه خاص برای استفاده کاربران – پیکربندی جلسه بین سرور و

 کلاینت – آشنایی با Termenal Service Maneger

 آشنایی با Wins Service

آشنایی با Windows internet Name service – بررسی موارد امنیتی WINS – نصب WINS – پیکربندی WINS – استفاده از WINS در شبکه‌های بزرگ –

Backupگیری از WINS Server

 آشنایی با سرویس POP3

POP3 چیست؟ – نصب سرویس POP3 – پیکربندی سرویس POP3 – ایجاد یک Mailbox – مدیریت Mailbox

 آشنایی با IPsec

IPSec چیست؟ – نحوه گزینش کاربران توسط IPSec – آشنایی با پروتکل‌های IPSec – آشنایی با Filter List در IPSec پیکربندی

 آشنایی با سرویس VPN

 آشنایی با انواع روشهای BackUp و مفاهیم RAID

 آشنایی با چند نرم افزار خدمات کنترل و مدیریت شبکه

 آشنایی با سخت افزارهای خاص سرورها

این مجموعه استثنائی با قیمت بسیار مناسب عرضه می گردد و از شما یک حرفه ای در این زمینه خواهد ساخت

و توانائی برپائی انواع شبکه های indoor & outdoor را خواهد داد

         

قیمت : 9,500 تومان


خرید کامل ترین مجموعه آموزش شبکه



خرید عطر 212 مردانه کارولینا 100ml
خرید دستگاه اکستندر مگنت دار


:: برچسب‌ها: خرید , کامل , ترین , مجموعه , آموزش , شبکه ,
:: بازدید از این مطلب : 1140
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 مهر 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohammad
undefined

:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 مهر 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohammad

نیم ست gold rose کره


خرید نیم ست gold rose کره

نیم ست gold rose کره
 

نیم ست گل رز

این سرویس (سرویس گل درشت LACE) با ظرافت فوق العاده از تیتانیوم درجه 1 با رنگ ثابت ساخته شده که دقیقا مشابه همین سرویس از طلا و طلای سفید در بازار موجود است
گل های بسیار زیبا و درشت آن موجب معروفیت و فروش بالای آن در کشورهای اروپایی شده است.

همچنین سرویس LACE در مجلات Fashion بسیار معروف Cosmopolitan و vogue 2011 به نمایش گذاشته شده اند.

هدیه ای بسیار مناسب برای خانم ها خوش سلیقه
با گارانتی تعویض واقعی ، بسته بندی شکیل و ضد ضربه
در بسته بندی شکیل و زیبا

ساخته شده از تیتانیوم درجه 1 با ظرافت و طول عمر بالا و رنگ ثابت طراحی تحسین برانگیز و معروف سال 2011
مدل LACE به نمایش گذاشته شده در مجلات فشن معروف Cosmopolitan و vogue 2011 هدیه ای بسیار مناسب برای تمام خانم های جوان و شیک پوش

ساخت کشور کره جنوبی
» قیمت: 21,900 تومان



خرید نیم ست gold rose کره



خرید 200 نوع نگین ناخن متفاوت
خرید دستگاه برقی بند انداز صورت و بدن


:: برچسب‌ها: خرید , نیم , ست , gold , rose , کره ,
:: بازدید از این مطلب : 1840
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 مهر 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohammad

مودم همراه AT T


خرید مودم همراه AT T

مودم همراه AT&T

برای اولین بار در ایران !

اینترنت نامحدود همیشه در جیب شما در سراسر ایران !

اینترنت همراه (مودم AT&T)

اتصال به اینترنت در سراسر ایران با 2 تا 8 برابر سرعت اینترنت دیال آپ

اگر می خواهید در همه جای ایران روی لپ تاپ یا کامپیوتر خود اینترنت داشته باشید …

 فقط با یک USB و سیم کارت ایرانسل یا همراه اول

در هرجای ایران که هستید میتوانید به اینترنت وصل شوید

ساپورت از تمامی سیستم های : edge,GSM,3g و...

گارانتی یک ساله تعویض اصل آمریکا با برند معروف AT&T

پشتیبانی از تمامی سیستم عامل های مک ، ویندوز و ...

این مدل مودم در سایر فروشگاه ها و بازار با قیمت بالای 100 هزار تومان عرضه می شود

فرقی نمی کند در منزل هستید یا محل کار یا دانشگاه.

یا حتی در خیابان  یا مسافرت تنها کافیست این مودم

20 گرمی به طول 8 سانتیمتر را به کامپیوتر یا لپ تاپ خود متصل کنید!

یک سیم کارت ایرانسل یا همراه اول داخل این مودم

قراردهید. واینترنت با سرعت 5 تا 10 برابر دیال آپ روی

کامپیوتر خود داشته باشید.

بدون نیاز به سی دی و نصب آسان و خودکار هنگام اتصال مودم به رایانه

با 2 کلیک در کمتر از 1 دقیقه

قیمت : 93,500 تومان

این مودم علاوه بر قابلیت اتصال به اینترنت، لپ تاپ یا کامپیوتر

شما را تبدیل به یک موبایل می کند و امکان برقراری

تماس و مکالمه از روی لپ تاپ و رایانه و ارسال

و دریافت آسان  sms را دارا می باشد.

جدیدترین مدل اینترنت همراه با برترین کیفیت

استفاده آسان با سیم کارت همراه اول و یا ایرانسل

با گارانتی 1 ساله تعویض

امروزه استفاده از اینترنت برای بسیاری از مدیران ،‌اساتید و محققان جزو فعالیت‌های روزمره شده است. و از طرفی ثابت بودن مکان امکانات اتصال به اینترنت موجب می‌شود که کاربر رایانه خارج از منزل و محل کار و در مسافرت‌ها به سختی بتواند به اینترت دسترسی پیدا کند.

اگر هنوز از اینترنت دیال آپ استفاده می کنید و از سرعت پایین و هزینه بالای آن ناراضی هستید

اگر Adsl منطقه شما را پوشش نمی دهد و یا از کیفیت سرویس Adsl خود ناراضی هستید

اگر می خواهید در همه جای ایران روی لپ تاپ خود اینترنت داشته باشید …

ارزانترین و شگفت انگیزترین اینترنت …

تقدیم به شمایی که اینترنت جزء ضروری وجدا نشدنی حرفه و زندگیتان است

ویژگی های این مودم:
عدم نیاز به سی دی نصب درایور ( دارای حافطه داخلی که در آن کلیه اطلاعات نرم افزاری و درایور مربوطه ذخیره سازی شده است )
پوشش بیش از 95% از نقاط ایران
پشتیبانی از شبکه های EDGE,GSM,GPRS
بدنه کامپوزیت به شکل Flash memory
با استفاده از Philps chip
طراحی صنعتی و ظاهری زیبا
پشتیبانی از کلیه سیم کارتهای همراه اول ، ایرانسل ، تالیا ، روستایی (WLL)
اتصال مداوم و مطمئن
مطابق با استاندارد ETSI GSM Phase2
استفاده آسان در منزل، خیابان، جاده، مسافرت و …
امکان استفاده از اینترنت در حال حرکت
مودم 20 گرمی به طول 8 سانتی متر بدون نیاز به برق و باتری
امکان ارسال و دریافت sms با کامپیوتر و لپ تاپ
دارای LED نمایشگر وضعیت دستگاه
قابل نصب روی سیستم های 32 بیت و 64 بیتی ,Windows 2000, XP, Vista, Windows7


یکسال گارانتی تعویض

کافیست سیم کارت را داخل مودم همراه قرار داده و بعد از نصب گزینه CONNECT را بزنید .

 

AT&T MODEM

قیمت : 93,500 تومان


خرید مودم همراه AT T



خرید عینک آفتابی لکسوز
خرید آرامش مطلق با موسیقی درمانی


:: برچسب‌ها: خرید , مودم , همراه , AT ,
:: بازدید از این مطلب : 1121
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 مهر 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohammad

فایر تایر جلوه آتشین


خرید فایر تایر جلوه آتشین

فایر تایر جلوه آتشین
 

فایر تایر

Fire Tire

درخشش آتش در لاستیک شما !!!

100 % اورجینال

مناسب برای انواع اتومبیل ، موتور و دوچرخه

با فایرتایر به اتومبیل خود جلوه دهید

با نور افشانی بی نظیر

مناسب هر نوع رینگ و لاستیک

همه خیره جلوه بی نظیر اتومبیل  شما خواهند شد!

با کمترین هزینه جلوه آتش را به موتور و دوچرخه خود دهید!

این محصول در بسته بندی 2 تای عرضه شده است.

 

فایر تایر دارای سنسور حرکت هوشمند می باشد که نسبت به نمونه های بدون سنسور آن دارای مزیت هایی زیر می باشد

وقتی که چرخ شروع به حرکت می کند سنسور فعال شده و دستگاه روشن می شود
 

مناسب هر نوع رینگ و لاستیک

دوچرخه - ماشین - موتور

هر بسته حاوی 2 عدد LED می باشد

این روش علاوه بر راحتی و زیبایی کار تا حدوده زیادی از مصرف اضافی باتری جلوگیری می کند

و دیگر نیازی به روشن و خاموش کردن هر کدام از آن ها نمی باشد

مناسب هر نوع رینگ و لاستیک

دوچرخه - ماشین - موتور

زیبائی و کیفیت همه را در یک خرید داشته باشید

» قیمت: 13,900 تومان



خرید فایر تایر جلوه آتشین



خرید اتو مو براون braun
خرید عطر زنانه 212vip اصل اسپانیا


:: برچسب‌ها: خرید , فایر , تایر , جلوه , آتشین ,
:: بازدید از این مطلب : 936
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 مهر 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohammad

درمان سفیدی مو


خرید درمان سفیدی مو

درمان سفیدی مو
 

رفع سفیدی مو - بازگشتن موها به رنگ اصلی
رفع تدریجی سفیدی موی سر ( متفاوت از آنچه تا به الان دیده اید)
http://asiaparsars.uploadasiapars.info/aks/rangmo/x6dx5ax6rlvsfo0vi10u.jpg
این محلول جادویی مناسب برای هر خانم و آقای خوش سلیقه ای است که آرزو دارد همیشه جوان بماند و این جوانی و شادابی را نگه دارد .استفاده از این محصول بسیار آسان بوده ونتیجه بی نظیری دارد .
این محصول نیاز به هیچ نوع مکمل یا مواد دیگری ندارد و هرکسی می تواند براحتی از این محصول استفاده نماید .

http://asiaparsars.uploadasiapars.info/aks/rangmo/express-color-permanent-color-powder-kit.jpg

جادوی این محلول در آن است که : هم موهای سفید شما رابه رنگ خود برمی گر داند ، هم موهای شما را براق ، شفاف می کند . این محصول ضد شوره می باشد .
همراه با دفترچه فارسی نگارش شده توسط کار خانه .
*دارای هولوگرام SFC دبی
با مصرف یک دوره 45 روزه موهای سفید شما را به رنگ سابق برگردانده و 10 سال جوانتر شوید.
1-برگشت رنگدانه های، موهای سفید شده(به رنگ اولیه) این محصول موهای سفید شده را به رنگ قبلی باز می گرداند،این محصول کاملاٌ پیگمنت ها و رنگدانه های مو را فعال نموده وباعث تقویت ریشه مو نیز میگردد
2-نسبت به محصولات موجود در بازار بسیار راحتتر قابل استفاده میباشد
3-نسبت به حجم و کارائی از قیمت مناسبتری برخوردار میباشد .
4- جزو معدود محصولاتی میباشد که در حال حاضر در اروپا وامریکا ودیگر کشورها به بازار عرضه میشود
5-دارای بوی مطبوع نسبت به محصولات مشابه
6- دارای مواد مغذی چهت فعال کردن پیگمنت ها دانشمــــندان آمریکایی بعد از سالها تحقــیقات و بررسی توانســته اند بی ضـرر ترین موادی که در طبیعت میباشد وبا بدن انسان سازگاری دارد که باعث برگشت مجدد رنگدانه های مو به رنگ قبلی را میشود را کشف و امروز این امحصول در اختیار شما میباشد
دقت نمائید این محصول بر روی ملانین و سلولهای سازنده رنک مو شما تاثیر گداشته و مشکل عدم ساخت رنگ را حل مینماید و با شامپوهای موجود در بازار که تنها موی شما را با موادی بی کیفیت(حاوی حنای هندی) رنگ مینماید فرق دارد
 

» قیمت: 39,500 تومان



خرید درمان سفیدی مو



خرید فایر تایر جلوه آتشین
خرید عطر درمی مردانه dare me perfume


:: برچسب‌ها: خرید , درمان , سفیدی , مو ,
:: بازدید از این مطلب : 1045
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 مهر 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohammad

پکیج کامل اکستندر طلائی


خرید پکیج کامل اکستندر طلائی

مجوز بهداشت : ۱۳۴۲۳/۷/ک

ابزاری مناسب برای افرادی که در حآلـ.ــت نعوظ ، آلـ.ــت آنها با آن تناسب خاص و معمول ، سخت و راست نمی باشد . این دستگاه به آنها کمک می کند که با کشیدگی آلـ.ــت در طول مدت زمان خاص و معین آلـ.ــت سختی خود را بدست آورد و بافت اسفنجی آلـ.ــت توانایی خود را در افزایش مقدار حجم خون در حآلـ.ــت نعوظ را افزایش می دهد و باعث افزایش قطر و اندازه آلـ.ــت تناسلی می شود . این محصول همچنین باعث رشد طول آلـ.ــت میباشد و در کشورهای اروپایی و آمریکایی بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. این محصول به دلیل روش خاص و کششی باعث رشد طولی آلـ.ــت شما بصورت همیشگی خواهد شد. (دارای چندین جایزه بین المللی).

http://asdiafpars.uploadasiapars.info/aks/lbox/s85l8c8bj6c68c5rm3n.gif


دستگاه کشنده عـضو تناسلی Medical Extender وسیله ای است که براساس کشش عمل می نماید . این وسیله متشکل از یک حلقه ی پلاستیکی است که به دو میله ی دینامیکی متصل است. در بالای این دومیله یک حلقه پلاستیکی همراه با نوار سیلیکونی تعبیه شده است. نوار سیلیکونی گلانس آلـ.ــت (کلاهک آلـ.ــت) رادر قسمت خاص خودش نگه می دارد.

این دستگاه بر اساس روش کشش به بدن کمک میکند تا بتواند بصورت طبیعی سایز آلـ.ــت تناسلی را افزایش دهد . (این دستگاه همه سیستمهای موجود در عضو تناسلی را تقویت کرده از جمله : سیستم عصبی ، ماهیچه اسفنجی و...). به وسیله ی استفاده از این دستگاه و یکسری درمانهای تکمیلی توسط پزشک، قادر به بهبود مکانیزم نعـوظ و انزال خود خواهند بود. (این درمانها پس از خرید محصول توسط پشتیبان سایت برای شما توضیح داده خواهد شد)

در پزشکی مدرن از این روش برای ایجاد بافت جدید در پیوند پوست ، افـزایش طول استخوان وایجاد پوست نو (دارای مو) برای پوشانـدن نواحی طاس و بی مو اسـتفــاده میشود. البته از قـدیـم از این روش استفاده می شد. مثلا" زنان بیرمانی برای درازکردن گردن خود از این متد استفاده می کردند در جوامع و فرهنگهای قدیمی از کشش برای بزرگ کردن اندامهــای گوناگون بدن استفاده میشود. مثلا" زنان قبیله ی پادوانگ (padouang) در برمـه که به زنان زرافـه ای معــروف شده اند با استفـــاده ازروش کشش، گـردن خود را دراز می کنند یا قـبایلی در آفریقا وآمازون با استفاده از هـمین روش لبها وگوشهای خود را بزرگ می کنند.آنها برای این کار وزنه هایی را به قسمتهای مورد نظر بدن خود آویزان می کنند.

مزایای اصلی دستگاه بصورت زیر میباشد :
افزایش طول عضو تناسلی 4 تا 5 سانت
افزایش قطر 1.5 تا 2 سانت
درمان زودانزالی (شل بودن کمر) به مدت 10 الی 20 دقیقه
درمان مشکلات نعوظ (عدم سفتی لازم در زمان نزدیکی)
درمان بیماری پیرونی (انحراف یا شکستگی آلـ.ــت)
* تمامی نتایج بصورت دائمی ، مادام العمر و بدون بازگشت میباشد. استفاده از این دستگاه سالها صورت گرفته و از همه نظر کارآیی خود را پس داده است.

http://asdiafpars.uploadasiapars.info/aks/lbox/Arman95111_12.jpg


نحوه استفاده از دستگاه (X4 Extender) :
این وسیله براحتی قابل جاگذاری و برداشتن از روی آلـ.ــت در ظرف کمتـــر از یک دقیقــه مـــیباشد که هیچگونه وقتی از شما به خود اختصاص نخواهد داد ، بطوریـکه به سهولت قابل استفــاده میباشد . به نحویکه در هنگام پوشیدن از روی شلوار نمایان نیست و هیچ مزاحمتی جهت راه رفتن ، نشستن ، ایستادن و رانندگی شما ایجاد نمیکند .

دستگاه (X4 Extender) محصولی است با مجوزهای زیر :
بسیار قوی و جدید و با تکنولوژی پیشرفته تحت لیسانس کشور اسپانیا .
دارای مجوزها و تائیدیه های بسیار معتبر بین المللی
تاییده GMP in A Class تولید در شرایط عالی
تاییدیه CE اروپا جهت تولید عالی و رضایت مشتریان (کارآیی بالا و بدون عوارض)
تاییدیه FDA آمریکا در مجموعه بهترین نوع تجهیزات پزشکی
مجوز وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ایران
مجوز سازمان نظام پزشکی و اداره کل تجهیزات پزشکی ایران
مجوز تولید ، توزیع ، تبلیغات در ایران با رعایت قوانین اسلامی
داراری حکم شرعی و استفتاء از مراجع تقلید نسبت به توزیع و فروش
و..... .

سوال و جوابهای مربوط به استفاده از دستگاه (X4 Extender) :
1) سئوال : این دستگاه بر اساس چه اصولی کار می کند ؟
پاسخ : این دستگاه بر مبنای اصل طبی کشش (traction) کار میکند . یعنی هرگاه آلـ.ــت به نحو کنترل شده ای تحت کشش قرار گیرد و این کشش تدریجاً افزایش یابد ، موجب رشد لیگامانهای نگهدارنده Corpus Cavernous و بقیه بافتهای آلـ.ــت میشود .

2) سئوال : آیا قبلا هم از کشش در پزشکی استفاده شده است ؟
پاسخ : بله ، در پزشکی مدرن از این روش برای ایجاد بافت جدید در پیوند پوست ، افزایش طول استخوان و ایجاد پوست نو (دارای مو) برای پوشاندن نواحی طاس و بی مو استفاده میشود . البته از قدیم از این روش استفاده میشده ، مثلا زنان بیرمانی برای دراز کردن گردن خود و نیز بعضی از قبایل آفریقائی برای بزرگ کردن لبهای خود از این متد استفاده میکردند . در جوامع و فرهنگ های قدیمی از کشش برای بزرگ کردن اندامهای گوناگون بدن استفاده میشود . مثلا زنان قبیله پادونگ در برمه که به زنان زرافه ای معروف شده اند , با استفاده از روش کشش ، گردن خود را دراز میکنند یا قبایلی در آفریقا و آمازون با استفاده از همین روش لبهای خود را بزرگ میکنند . آنها برای این کار وزنه هایی را به قسمتهی مورد نظربدن خود آویزان میکنند .

3) سئوال : بیشترین افزایش طول آلـ.ــت (با استفاده از این روش) چقدر است ؟
پاسخ : بستگی به شخص دارد ولی به طور تقریبی 2 تا 5 سانتیمتر افزایش طول در تعداد زیادی از مصرف کنندگان گزارش شده است .

4) سئوال : حداقل افزایش طول آلـ.ــت چقدر است ؟
پاسخ : حداقل یک و نیم سانتیمتر است .

5) سئوال : آیا این افزایش طول ، هم در حآلـ.ــت عادی و هم در حآلـ.ــت نعوظ وجود دارد ؟
پاسخ : بله ، این افزایش طول در هر دوحآلـ.ــت مشهود است .

6) سئوال : آیا این روش به اصلاح انحنی آلـ.ــت کمک میکند ؟
پاسخ : بله ، در مد ت 6 تا 7 ماه میتوان تا 70% انحنای آلـ.ــت را بر طرف کرد و بهبودی بسیار محسوسی را شاهد بود .

7) سئوال : آیا این افزایش طول و بقیه تغییرات دائمی و پایدار خواهد بود ؟
پاسخ : بله ، زیرا بافت سلولی آلـ.ــت رشد کرده و ترمیم پیدا میکند .

8) سئوال : آیا افزایش طول آلـ.ــت باعث لاغر شدن آن میشود ؟
پاسخ : خیر ، رشد آلـ.ــت هم در طول و هم در قطر آن صورت میگیرد چون واقعا بافت تازه ای ایجاد میشود و چون بافت جدید حجم دارد بنابراین تاثیرات آن را در قطر نیز شاهد خواهید بود.

9) سئوال : سن مناسب برای استفاده از دستگاه در چه زمانی است ؟
پاسخ : از 18 سالگی به بعد ؛ مردان مسن نیز می توانند از دستگاه استفاده کنند . مطالعات نشان داده که حتی مردان 60 یا 70 ساله نیز می توانند از این روش بهره ببرند , زیرا عمل کشش موجب تحریک رشد بافت در هر سنی میشود .

*** سوالات مربوط به روش کار دستگاه و کاربرد آن :
1) سئوال : آیا استفاده از دستگاه درد دارد ؟
پاسخ : خیر ، این وسیله یک ابزار مکانیکی بدون درد است . در ابتدا شخص وجود آن را حس می کند اما پس از مدت کوتاهی (حدود 3 روز استفاده) حتی وجود آنرا در زیر لباس خود احساس نخواهد کرد .

2) سئوال : آیا هنگام ادرار یا اجابت مزاج باید دستگاه را درآورد ؟
پاسخ : بله و سپس مجدداً دستگاه را بپوشید .

3) سئوال : چگونه میتوان از دستگاه استفاده کرد ، بدون اینکه اعضاء خانواده ام متوجه موضوع شوند ؟
پاسخ : از آن حین کار یا مواقعی که خارج از منزل هستید استفاده کنید .

4) سئوال : آیا می توان در طول شب نیز از آن استفاده کرد ؟
پاسخ : بله ، اگر چه بسیاری از افرادی که این کار را میکنند ، صبح موقع بیدار شدن متوجه می شوند که دستگاه کمی جابجا شده ، این جابجائی به علت غلت خوردن حین خواب یا نعوظ در زمان خواب است . در این صورت هر شب فقط به مدت 3 ساعت باید از آن استفاده کرد . توصیه ما این است که در روزهای اول ، از آن در موقع خواب استفاده نشود .

5) سئوال : اگر حین پوشیدن دستگاه ، دچار نعوظ شوم چه اتفاقی میافتد ؟
پاسخ : هیچ طوری نمی شود ، کمی احساس فشار خواهید کرد اما درد نخواهید داشت .

6) سئوال : آیا هنگام استفاده از این دستگاه ، می توانم شلوار جین یا تنگ بپوشم ؟
پاسخ : اگر شلوار خیلی تنگ نباشد مشکلی پیش نمیآید .

7) سئوال : اگر کار من طوری باشد که باید مدت طولانی بنشینم ، آیا می توانم از آن استفاده کنم ؟
پاسخ : بله ، دستگاه قابلیت تا شدن را نیز دارا می باشد و شما می توانید آلـ.ــت را رو به بالا یا رو به پائین قرار دهید

8) سئوال : آیا اگر آب به دستگاه بخورد ، زنگ میزند ؟ یا میتوان آنرا شست ؟
پاسخ : این دستگاه زنگ نمیزند , و براحتی قابل شستشو میباشد . تائیدیه اروپا (EUC) تضمین میکند که این دستگاه عاری از هرگونه عیب و نقصی است .

9) سئوال : آیا موهای اطراف آلـ.ــت باید تمیز شود ؟
پاسخ : اجباری در این امر نیست ، ولی طبیعتا" اگر آلـ.ــت تمیز و بدون موهای زائد باشد بهتر است .

10) سئوال : مبنای کار دستگاه چیست ؟ آیا باتری لازم دارد ؟ یا شوک الکتریکی می دهد ؟
پاسخ : این دستگاه کاملا مکانیکی است . این دستگاه برای کشش آلـ.ــت (زمانیکه در حآلـ.ــت نعوظ نباشد) به کار میرود و به هیچ باتری یا برقی نیاز نداشته و بنابراین شوک الکتریکی ایجاد نمینماید .

*** سوآلـ.ــتی که در حین استفاده از دستگاه پرسیده اند :
1) سئوال : آیا انجام مشاوره با یک پزشک قبل از شروع به استفاده از دستگاه (X4 Extender) لازم است ؟
پاسخ : خیر ، فقط آن عده از افرادی که به مداوای طبی خاصی نیاز دارند ، بهتر است این کار را انجام دهند .

2) سئوال : اگر پس از حصول نتیجه و افزایش طول آلـ.ــت ، باز هم به استفاده از دستگاه ادامه دهیم چه اتفاقی میآفتد ؟
پاسخ : کمی دیگر هم به طول آلـ.ــت میتوان اضافه کرد ، اما این افزایش طول ثانوی بوده و به آهستگی حاصل خواهد شد .

3) سئوال : آیا ممکن است که اصلا" هیچ افزایش طولی صورت نگیرد یا مقدار آن بسیار اندک باشد ؟
پاسخ : خیر ، طبق تجربه ما ، احتمال عدم موفقیت در افزایش طول تنها 5/2 درصد است .

4) سئوال : تناوب زمان استفاده و استراحت (عدم) استفاده از دستگاه چگونه است ؟
پاسخ : این دستگاه باید روزی 4 تا 8 ساعت پوشیده شود . البته میتوان این زمان را بیشتر کرد . توصیه ما این است که هر 2 ساعت یکبار به بافت آلـ.ــت استراحت داده شود و دستگاه از روی آلـ.ــت برداشته شود . این زمان مناسبی برای استفاده از توآلـ.ــت است . ضمنا" لازم نیست از جدول زمانی خیلی دقیقی پیروی کنید ، زیرا زمان تناوب به حساسیت فرد بستگی دارد .

5) سئوال : اگر یک روز از دستگاه استفاده نکنیم چه میشود ؟
پاسخ : هیچ مشکلی پیش نمیآید .

6) سئوال : پس از اتمام دوره ، آیا باز هم باید به استفاده از دستگاه ادامه دهم تا به حداکثر افزیش طول آلـ.ــت برسیم ؟
پاسخ : خیر , این کار لازم نیست زیرا حداکثر افزایش طول آلـ.ــت طی همان دوره صورت میگیرد هرچند که استفاده بیشتر بازهم موثر است ولی نه به اندازه تاثیرات قبلی..

7) سئوال : آیا دستگاه دارای دفترچه و CD تصویری آموزشی به زبان فارسی هست ؟
پاسخ : بلی , دستگاه دارای دفترچه , کاتالوگ کامل و CD تصویری آموزشی به زبان فارسی نیز میباشد که به همراه محصول تقدیم شما عزیزان میگردد .

تاثیر مگنت بر روی مایعات بدن و خون

مطالعات نشان داده اند که تاثیرات تماس مغناطیسی با بدن بلافاصله باعث فعال شدن مقدار آهن موجود در خون می شود و در نتیجه جریان ضعیفی ایجاد می کند . این افزایش از نظر تعداد کانون های بلور سازی که به وجود می آورند ، نسبت مستقیمی با قدرت میدان آهن ربایی دارند. روند یونیزاسیون ( یعنی جدا شدن اتم ها و ملکولها به ذرات باردار الکتریکی ) نیز سریعتر انجام می شود.

این امر خطر انعقاد خون در رگها را کاهش می دهد و باعث جریان فی البداهه آسانتر خون در سرخ رگها و سیاه رگها می شود .جریان مغناطیسی ایجاد شده در خون منجر به افزایش گلبولهای فاسد غیر فعال خون شده و آنها را تقویت می کند. حرکت هموگلوبین در رگهای خونی سریع می شود و رسوبات کلسیم و کلسترول خون به حداقل می رسد.

علاوه بر این ، خاصیت مغناطیسی ، تاثیر مشابهی بر همه مایعات دیگر بدن دارد. این امر همچنین به ترشح هورمون ها کمک می کند. گلبولهای سفید و سلول جدید می سازد و بافتها را دوباره جوان کرده و بر کدهای ژنتیکی نیز تاثیر پایدار می گذارد.

در طراحی جدید این محصول با اضافه کردن خاصیت مگنت مغناطیسی ، راندمان دستگاه بسیار افزایش یافته است ، ترمیم و افزایش طول آلـ.ــت با سرعت بیشتری به وقوع میپوندد.

پکیج کامل دستگاه سوپر گلد اکستندر شامل : دستگاه اکستندر بصورت کامل مگنت دار دفترچه آموزشی به زبان فارسی 2 عدد پایه با سایز بزرگتر CD آموزشی تصویری 2 عدد کرم بزرگ کننده آلـ.ــت که تاثیر دستگاه را دو چندان مینماید کاندم هدیه از سوی کمپانی با طعم های مختلف یک دستگاه ویبراتور تاخیری برگه گارانتی 1 ساله که مهر رسمی برجسته دارد. (موارد ذکر شده بر روی تمامی دستگاههای این شرکت وجود دارد و برای بالا رفتن راندمان دستگاه الزامی میباشد.) مجوز بهداشت : ۱۳۴۲۳/۷/ک


قیمت : 145,000 تومان

تمام محصولات دارای ضمانت و دقیقا مطابق مطالب توضیح داده شده ارائه میگردند





خرید پکیج کامل اکستندر طلائی



خرید آویز طرح بزرگ کاملا سنتی دوره قاجار
خرید پودر سفید کننده دندان ایماک


:: برچسب‌ها: خرید , پکیج , کامل , اکستندر , طلا ,
:: بازدید از این مطلب : 892
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 مهر 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohammad

دستگه آیدان فول 2012


خرید دستگه آیدان فول 2012

کوچک کننده و فرم دهنده بینی آیدان idan


پدیده زیبایی سال 2011 در اروپا


آخرین قدم را برای جذابیت بردارید!


فقط با 20 دقیقه استفاده در روز ...

بدون کوچکترین عوارض

تاثیر اعجاب انگیز آیدان را در مدت زمان بسیار کوتاه

 تا حدی که خودتان نیز باورتان نمیشود مشاهده خواهید نمود

با پدهایی از جنس ضد باکتری و دئودورانت

که به هیچ وجه به پوست شما آسیب نمی رسانند...

برای اولین بار در ایران

مژده دستگاه فول نیز رسید توجه بفرمائید دستگاه اصلی در پکیجی قرار دارد که جعبه آن حدود 40 سانتیمتر طول دارد

تغلبی نخرید

قیمت : 225,000 تومان

آیا از بزرگی و بد فرمی بینی خودناراضی هستید؟

 آیا می خواهید جراحی زیبایی کنید؟

 آیا از عوارض جراحی و بیهوشی خبر دارید؟

 آیا راه دیگری برای داشتن بینی ایده آل بدون عمل جراحی وجود دارد؟

محصول برگزیده و پرفروش آرایشی بهداشتی اروپا را هم تست کنید!

کوچک کننده و فرم دهنده بینی
آیدن


مخصوص بینی های گوشتی، متورم و غضروفی

بدون عمل جراحی و بدون عوارض ...

این محصول جدید با طراحی منحصر به فرد مناسب برای کوچک کردن، فرم دادن و بالا نگه داشتن بینی بوده و همچنین باعث جلوگیری از تجمع چربی در ناحیه بینی شده و در نتیجه بینی شما را کوچکتر و خوش فرم تر خواهد کرد. این محصول طوری طراحی شده است که مشکلی برای تنفس کردن ایجاد نمی کند.
قسمت سلیکونی آیدان جهت قرار گرفتن به طور مناسب روی بینی های مختلف و همچنین برای وارد کردن فشار کمتر روی قسمت بالای بینی قابل تغییر می باشد.

امکان فرم دهی و کوچک کنندگی بینی برای خانم ها و آقایان در هر سنی ...

ویژگی های فرم دهنده و کوچک کننده بینی آیدن :

- کوچک کننده و فرم دهنده بینی
- مسدود نکردن راه تنفس
- دارای کیفیت مرغوب با 2 پد سلیکونی
- قابلیت تنظیم پد ها در 3 حالت برای وارد کردن فشار بیشتر یا کمتر
- جلوگیری از تجمع چربی در ناحیه بینی
- مناسب برای استفاده کردن روی انواع بینی ها
- فقط با استفاده 20 دقیقه در روز
- دارای قیمت بسیار مناسب
- استفاده بسیار آسان
- قابل شستشو و به راحتی تمیز می شود
- پد ها از جنس ضد باکتری و دئودورانت مبیاشند که به هیچ وجه به پوست شما آسیب نمی رسانند

مژده دستگاه فول نیز رسید توجه بفرمائید دستگاه اصلی در پکیجی قرار دارد که جعبه آن حدود 40 سانتیمتر طول دارد

تغلبی نخرید

         

قیمت : 225,000 تومان


خرید دستگه آیدان فول 2012



خرید موبر دائمی پاریس بیوتی
خرید حلقه تک نگین عشق


:: برچسب‌ها: خرید , دستگه , آیدان , فول ,
:: بازدید از این مطلب : 920
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 مهر 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohammad

دستگاه کاهنده ضرر دود سیگار


خرید دستگاه کاهنده ضرر دود سیگار

جدیدترین محصول سال ۲۰۱۲ – فقط و فقط در فروشگاه ما

پیپ جادویی آبی چند منظوره Magic Water Pipe

برای اولین بار در ایران – ساخته شده از بهترین مواد

بسیار کوچک و قابل حمل – دارای محفظه مخصوص برای سیگار

بهترین هدیه برای کسی که به سلامتی او اهمیت می دهید

بسیار سالم تر از پیپ های معمولی

قیمت : 15,900 تومان

به صورت کاملا موثر جرم موجود در دود سیگار و توتون و تنباکو را می گیرد و باعث کاهش آسیب ها به دستگاه تنفسی شما می گردد

از سیگار کشیدن خود لذت ببرید-با کمترین آسیب دود به ریه شما

با سبک جدید ، ساختار عملی و معقول

استفاده بسیار آسان

ضرر سیگار را برای اطرافیان خود به حداقل برسانید

بهترین انتخاب برای افراد سیگاری

دارای ۲ سر قابل تعویض (برای کشیدن سیگار و پیپ)

شستشوی آسان با جدا شدن کلیه قطعات

قابل استفاده با دخانیات سبک ، توتون ، تنباکو و یا سیگار

قیمت : 15,900 تومان


خرید دستگاه کاهنده ضرر دود سیگار



خرید کوچکترین mp3 پلیر دنیا
خرید ماساژور بالشتی چندکاره


:: برچسب‌ها: خرید , دستگاه , کاهنده , ضرر , دود , سیگار ,
:: بازدید از این مطلب : 1229
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 مهر 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohammad

ام پی تری پلیر پرندگان خشمگین


خرید ام پی تری پلیر پرندگان خشمگین

ام پی تری پلیر پرندگان خشمگین

Angry Birds MP3 Player

جدید ترین و منحصر بفردترین MP3 Player موجود در جهان

پخش موسیقی دلخواه شما با طعم پرندگان خشمگین!
 
یک موزیک پلیر بی نظیر در رنگ های مختلف

طراحی فوق العاده شیک و خیره کننده با قابلیت های منحصر به فرد

فوق العاده سبک و کم حجم

برای اولین بار در ایران

همراه با یک سال گارانتی تعویض

در سال گذشته ی میلادی برای دستگاه هایی نظیر آیپاد , گوشی های آندروییدی و پی اس پی یک بازی منتشر شد که به شدت مورد استقبال قرار گرفت و به یکی از محبوب ترین بازی های قرن تبدیل شد. شدت استقبال از این بازی به قدری بالا بود که شرکت سازنده تصمیم به ساخت نسخه ی کامپیوتری این بازی گرفت. نام این بازی محبوب Angry Birds (پرندگان خشمگین) می باشد و بدون شک اگر تا به حال این بازی را ندیده باشید با نصب آن شما هم از طرفداران پروپاقرص این بازی معتاد کننده خواهید شد.
چه شما اجرای بازی بر روی گوشی تلفن تان را دوست داشته باشید چه نداشته باشید، ممکن است افرادی را ببینید که به قدری مشغول بازی های خاصی می شوند که دیگر اصلا به اطراف خود توجهی نمی کنند. کدام بازی است که اینقدر مشغول کننده می تواند باشد؟ بازی ” پرندگان خشمگین” اینگونه است.
و حالا پس از بازی موفق و محبوب پرندگان خشمگین فروشگاه میهن استور موزیک پلیر فوق العاده زیبا و قدرتمند آن را آماده عرضه کرده است که دارای جنس درجه 1 و کیفیت بی نظیر می باشد. این موزیک پلیر دارای یک سال گارانتی تعویض می باشد.

قیمت : 28,900 تومان

فابلیت های دستگاه :

  پخش موزیک MP3/WMA/WAV با کیفیت صدای فوق العاده عالی
  طراحی زیبا، سبک و بسیار کم حجم
  مجهز به USB داخلی برای انتقال فایل های صوتی
  قابلیت Auto Detect بدون نیاز به نصب نرم افزار در کامپیوتر
  دارای بسته بندی اصل
  دارای گارانتی تعوبض یکساله


مشخصات فنی:

  حافظه: قابلیت اتصال رم Micro SD تا حافظه 16 گیگ (حافظه داخلی ندارد)
  فرمت آهنگ های قابل پخش: WAV, AAC, AIFF, Audible, MP3
  پورت: USB

  باطری: لیتیوم قابل شارژ (6 ساعت موسیقی با هر بار شارژ)
  مدت شارژ باتری: 3 ساعت برای شارژ کامل و 2 ساعت برای 80 درصد شارژ
  شارژر: امکان شارژ از طریق USB
  وزن: 40 گرم

ام پی تری پلیر پرندگان خشمگین

با کیفیت فوق العاده استثنایی و بی نظیر

سیستم پخش فوق العاده  پر قدرت

ارائه شده در رنگهای قرمز, آبی, زرد, یاسی و سبز

بسیار سبک و کم حجم

بهترین هدیه برای کسی که دوستش دارید ...

         

قیمت : 28,900 تومان


خرید ام پی تری پلیر پرندگان خشمگین



خرید دستگاه پخش mp3 روی موج Fm خودرو
خرید ادکلن مردانه دانهیل آبی 100ml


:: برچسب‌ها: خرید , ام , پی , تری , پلیر , پرندگان , خشمگین ,
:: بازدید از این مطلب : 913
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 مهر 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohammad

عطر اسپورت ورساچ versace


خرید عطر اسپورت ورساچ versace

عطر اسپورت ورساچ versace
 
عطر اسپورت ورساچ versace

با رایحه بسیار بی نظیر و محصولی بینظبر از کشور ایتالیا

مقدار مایع: 90ml

کشور سازنده: ایتالیا

مدل: اسپورت (مردانه و زنانه)

VERSACE BRIGHT CRYSTAL
Eau de Toilette
sport for lady an men
MADE IN ITALY

این محصول دارای گارانتی کیفیت و قیمت حداقل 30% زیر قیمت بازار میباشد

تضمین اصلی بودن با گارانتی برگشت هزینه

» قیمت: 36,500 تومان



خرید عطر اسپورت ورساچ versace



خرید سنگ متولدین تیر ماه
خرید دستگه آیدان فول 2012


:: برچسب‌ها: خرید , عطر , اسپورت , ورساچ , versace ,
:: بازدید از این مطلب : 289
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 مهر 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohammad

حیرت انگیز ترین هیولاهای دریایی


خرید حیرت انگیز ترین هیولاهای دریایی

مجموعه بینظیر حیرت انگیز ترین هیولاهای دریایی

این مستند فوق العاده جذاب محصول شبیه سازی کامپیوتری که زندگی گذشته در دریاهای زمین را نشان می  دهد.

محصول imposible Picture  که سازنده ی مستندهای جذاب دیدنی همچون قدم زدن با دانیاسورها و قدم زدن با چهارپایان و قدم زدن با هیولا ها نیز می باشد.

 


در این سری مستند ساز بزرگ و مجری توانای بی بی سی سفر به اعماق ۷ دریای تاریخی زمین را نشان میدهد.و تجربه خوفناک و وحشتناکی را با ترسناک ترین و خطرناک ترین موجدات دریا ها به ما ارائه می دهد.

قیمت : 6,500 تومان

از یک لباس غواص به همراه یک ماسک کامل سر استفاده می کند و به همین جهت نمی تواند در زیر آب صحبت کند. مارون در یک قفس بسیار محکم کوسه محدود شده تا جانوران فوق العاده خطرناک دریا نتوانند به وی آسیب برسانند.

 

مجموعه بین ماقبل تاریخ و امروز در چرخش است که دانشمندان در حال مطالعه فسیل‌های حیوانات فیلم هستند.

یک تجربه هیجان انگیز و بی نظیر با بزرگترین مستند سازان دنیا
برای دیدن بهترین و مخوف ترین جانداران کره ی زمین آماده شوید.
صحنه های فوق العاده هیجان انگیز و وحشتناک در اعماق دریاها

         

قیمت : 6,500 تومان


خرید حیرت انگیز ترین هیولاهای دریایی



خرید ساعت گوچی زنانه نگین دار
خرید آموزش تایپ ده انگشتی


:: برچسب‌ها: خرید , حیرت , انگیز , ترین , هیولاهای , دریایی ,
:: بازدید از این مطلب : 257
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 مهر 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohammad

کرم پف صورت مروارید


خرید کرم پف صورت مروارید

کرم پف صورت مروارید
 

کرم پف صورت و گردن و ضد پیری مروارید سیاه


 
کرم مروارید سیاه لاو استریت ضد پیری

مجوز بهداشت: 100241012009

این کرم ساخته شده از مواد طبیعی و دریایی و با امولسیون های ترکیب شده به پوست کمک می کند تا به آن حالت و پف دهد این کرم پوست را نرم ، زیبا ، شاداب ، سفید و روشن می کند . توضیحی مختصر درباره پوست : پوست همه ما روزانه در معرض تابش خورشید ، آلودگی هوا و گرد و غبار قرار میگیرد که مجموع این عوارض به مرور زمان از راه منافذ پوست وارد پوست شده و سلولهای ملانین که رنگدانه های پوست میباشد را تغییر داده و رنگ آنها را کدر ، تیره و خسته نشان میدهد ! و پوست را نیز به همین حالت در می آورد حال این کرم چه عملکردی دارند ؟ این کرم تنها مواد لایه بردار بدون اسید و شن میباشد که کار آن فقط برداشت سلولهای مرده پوست شما و تمیز کردن منافذ پوست ( توجه داشته باشید منافذ را باز نمی کند ) جهت اکسیژن رسانی و تهویه می باشد چربی اضافه پوست که در مواردی باعث به وجود آمدن جوشها در قسمتهای گونه ها و پیشانی میباشد را از بین میبرد ! و همچنین باعث لیفتینگ و فرم دهی به پوست میباشد و پوست صورت شما را صاف و تمیز و لطیف میکند .

 

بهترین کرم پف صورت پف صورت

 

کرم از راه منافذ پوست که تمیز و پاک شده اند وارد پوست شده و سلولهای ملانین غیر طبیعی ، که بر اثر عوامل ذکر شده تغییر یافته اند را میشکند و ظرف 14 روز 3 تا 4 درجه پوست شما را زیبا ، روشن ، شفاف و سفید می کند . در ضمن بواسطه رطوبت فوق العاده و ویتامینهای موجود در آن تیرگی و چین و چروک دور چشم و مناطق به مرور کمتر و از بین میبرد . جالب اینکه این کرم آنتی باکتریال نیز می باشد و از نفوذ عوامل مضر به پوست جلوگیری کرده و میتوان از آن بعنوان یک کرم روزانه نیز استفاده کرده و دیگر نیازی به هیچ کرم پودر یا پنکک نخواهید داشت ! یک پک فوق العاده برای همه ، حتی آقایان ! بر گرفته ازاعماق دریا دارای 2 تاییدیه استاندارد ISO 9001 - ISO 2000 اروپا ، با زیبایی که این کرم به شما میدهد اعتماد به نفستان چند برابر شده و از حضور در جمع به خود میبالید . . .

» قیمت: 28,500 تومان



خرید کرم پف صورت مروارید



خرید ریمل چای سبز اصل
خرید مجموعه کامل دکوراسیون داخلی و خارجی


:: برچسب‌ها: خرید , کرم , پف , صورت , مروارید ,
:: بازدید از این مطلب : 267
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 مهر 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohammad

ژل لاغری کاملا گیاهی آمریکائی


خرید ژل لاغری کاملا گیاهی آمریکائی

ژل لاغری کاملا گیاهی آمریکائی
 

لاغری سریع – 100% گیاهی- اورجینال آمریکا
این محصول دارای شماره مجوز 1080883
کرم لاغری موضعی اسلیمینگ ژل محصول اورجینال آمریکا بوده و با تاثیر بر روی بافت های چربی کمک به ایجاد تراکم و در نهایت آب شدن چربی ها و نیز به کاهش سایز منجر می شود . http://asiafpars.uploadasiapars.info/aks/slimminggel/1.gif

این کرم لاغری به طور معجزه آسایی چربیهای ذخیره شده در پوست را کاهش می دهد و موجب افزایش سوخت و ساز چربی و در نتیجه لاغر شدن می گردد
.
همچنین دفع مواد مضر متابولیک پوست را تسریع می نماید
http://asiafpars.uploadasiapars.info/aks/slimminggel/before-and-after-photos-hoodia-slimming-patch-300x296.jpg
این کرم لاغری در پوست نفوذ نموده و به طور موثر چربیها را می سوزاند ، مایعات و مواد زاید بدن را خشک می کند و به پوست استحکام می بخشد و پوستهای شل شده را جمع و سفت می نماید

کرم لاغری اسلیمینگ ژل از عصاره جلبک دریایی و نیز ویتامینهای مورد نیاز پوست تهیه شده که نه تنها منجر به لاغری می شود بلکه ترکهای پوستی را که ناشی از چاقی و زایمان می باشند نیز بر طرف کرده و از افتادگی پوست در زمان لاغری جلوگیری می کند .

با استفاده روزانه از این کرم در یک دوره یک ماهه شاهد کاهش 5 تا 8 کیلو از وزن و 2-4 سایز بدون بازگشت و بدون عوارض خواهید بود.

http://asiafpars.uploadasiapars.info/aks/slimminggel/3.jpg

محصولی بی نظیر از کشور آمریکا

از این محصول جهت لاغری شکم ، باسن ، پهلو ، رانها و بازوها می توانید استفاده نمائید بدون نیاز به بستن شال یا باند در موضع مورد نظر . فقط کافی است مقداری از کرم را در ناحیه مورد به مدت 5 دقیقه مالش داده تا کاملا جذب شود و سپس به باقی کارهای خود رسیدگی کنید .

» قیمت: 28,000 تومان



خرید ژل لاغری کاملا گیاهی آمریکائی



خرید قهوه ساز یک نفره
خرید مودم همراه AT T


:: برچسب‌ها: خرید , ژل , لاغری , کاملا , گیاهی , آمریکا ,
:: بازدید از این مطلب : 248
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 مهر 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohammad

عطر زنانه الین تییری موگلر


خرید عطر زنانه الین تییری موگلر

عطر زنانه الین تییری موگلر Thierry Mugler Alien

داستانی از ابر بانوی خورشید !

عطری بی نظیر , شگفت انگیز , سحر آمیز  , جاددویی و وصف ناپذیر ...

متمایز و مرموز و در عین حال آرامش بخش و نرم .

سرشار از انرژی مثبت و شادی که که خوش شانسی , قدرت و جوهر  زنانگی را  برای شما به ارمغان می آورد .

فقط کافیست یکبار امتحان کنید , زین پس شما و دیگران درگیر الین هستید .

  • نوع رایحه : شیرین
  • نوع : Eau de Parfum
  • سال تولید : 2005
  • حجم : 90 میل
  • پیشنهاد رده سنی : تمامی سنین
قیمت : 43,500 تومان

Thierry Mugler Alien Faragrance

Do you believe in the extraordinary?
Thierry Mugler tells the tale of a sun goddess, Alien, eternal, adorned in gold and light, spreading peace and magic with her lucky perfume. Alien radiates light from her golden temple, a place of happiness, inundated with a beneficial aura: a palace decorated with precious stones of various powers, irradiating fullness and positive energy

Distinctive and mysterious, yet comforting and soft, Alien by Thierry Mugler conveys passion sensuality and the essence of absolute femininity

عطری جذاب و بوئی دلنگیز برای مردان بر طبق نظر سنجی سال 2009 مجله فورکس ژورنال

 ویژه بانوان

ساخت فرانسه

درجه کیفی A

         

قیمت : 43,500 تومان


خرید عطر زنانه الین تییری موگلر



خرید کیف چرم زنانه ورساچه ایتالیا
خرید سرم دور چشم


:: برچسب‌ها: خرید , عطر , زنانه , الین , تییری , موگلر ,
:: بازدید از این مطلب : 308
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 مهر 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohammad

عطر اسپورت ورساچ versace


خرید عطر اسپورت ورساچ versace

عطر اسپورت ورساچ versace
 
عطر اسپورت ورساچ versace

با رایحه بسیار بی نظیر و محصولی بینظبر از کشور ایتالیا

مقدار مایع: 90ml

کشور سازنده: ایتالیا

مدل: اسپورت (مردانه و زنانه)

VERSACE BRIGHT CRYSTAL
Eau de Toilette
sport for lady an men
MADE IN ITALY

این محصول دارای گارانتی کیفیت و قیمت حداقل 30% زیر قیمت بازار میباشد

تضمین اصلی بودن با گارانتی برگشت هزینه

» قیمت: 36,500 تومان



خرید عطر اسپورت ورساچ versace



خرید رشد مو با شانه لیزری
خرید هدفون موبایل پاما پرتابل استریو


:: برچسب‌ها: خرید , عطر , اسپورت , ورساچ , versace ,
:: بازدید از این مطلب : 299
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 مهر 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohammad

رشد مو با شانه لیزری


خرید رشد مو با شانه لیزری

رشد مو با شانه لیزری
 

پاور گراو جدید ترین شانه لیزری شخصی و خانگی دنیا ، رهایی از طاسی وریزش موها برای همیشه

اصلی ترین نمونه موجود در بازار

این دستگاه جهت رشد مجدد مو وجلوگیری از ریزش مو ، درمان طاسی ، بهبود بافت و ضخامت موی سر تاثیر معجزه آسایی دارد. استفاده از این دستگاه ریشه ی مورا بطوردائم وصد درصد تقویت کرده و موها را پرپشت تر ، سالم ترودرخشان تراز قبل برای شما حفظ می کند.
- دارای ۷ دیود آبی و ۷ دیود قرمز جهت تقویت و ترمیم پیازچه مو
- سیستم لیزر خطی
-شانه متحرک
- دارای ویبره قوی
- کارکرد همزمان دیودها ، لیزر و ویبره


جدید ترین روش پزشکی برای جلوگیری از ریزش مو و همچنین محرک قوی رویش مجدد موها می باشد. شانه پاورگرو محبوبترین دستگاه درمانی سال برای جلوگیری از طاسی در ۵۷ کشور جهان شناخته شده است.نتیجه شانه لیزری پاور گرو تا ۹۵% رضایت مندی مشتری داشته است . پاورگرو تنها درمان غیر دارویی برای ریزش مو می باشد که مجوز های FDA و CE را گرفته است.انجمن پوست و موی آمریکا پاور گرو را یک دستگاه موثر با عملکرد قوی ارزشیابی کرده است. بیشتر ستارگان سینما و افراد سرشناس برای جلوگیری از ریزش و تقویت موهای خود بجای استفاده از شانه عادی از شانه پاورگرو استفاده می کنند. مکانیسم این دستگاه جان بخشی به ریشه مو و تقویت چند باره آن است و بر روی آقایان و خانم ها به یک اندازه تاثیر دارد

استفاده از این دستگاه ریشه ی مو را بطور دائم و 100% تقویت کرده و موها را پرپشت تر، سالم تر و درخشان تر از قبل برای شما حفظ می کند.

 دارای ۷ دیود آبی و ۷ دیود قرمز جهت تقویت و ترمیم پیازچه مو
 سیستم لیزر خطی
 شانه متحرک
 دارای ویبره قوی
 کارکرد همزمان دیودها ، لیزر و ویبره

مزیت های شانه لیزری پاور گرو :
رویش مجدد موهای ریخته شده
قطع شدن ریزش مو
افزایش سرعت رشد مو
قابل استفاده برای خانمها و آقایان
سریع ، آسان و مطمئن تراز سایر روش ها
کارا و اثر بخش در کمترین زمان ممکن
با فناوری لیزر بدون عوارض جانبی
کم حجم و قابل حمل
قابل استفاده در منزل ، محل کار ، مسافرت ، آرایشگاه و کلینیکهای زیبائی
دارنده گواهینامه سازمان بهداشت و داروی آمریکا (FDA)
دارنده مجوز بهداشت اروپا (CE)
مورد تایید متخصصین مو و مراجع مربوطه درایران
تقویت ساقه موهای نازک تا ۱۰ برابر
قابل استفاده حتی در افراد کاملا طاس جهت رویش دوباره مو
دارای یک سال گارانتی تعویض

 

تست دستگاه برس تقویت موی سر :
طبق آزمایشی که توسط موسسه ی Clinquest در سال 2010 بر روی 92 داوطلب که به مدت 6 ماه از شانه لیزری پاورگرو استفاده می کردند صورت گرفت ، نتایج حیرت آوری حاصل شد.

 در این آزمایش ، تعداد موها در یک سانتی متر مربع از پوست سر به طور مستمر در مدت 6 ماه اندازه گیری شده و شاخص طاسی (Baldness Score) برای هریک از افراد محاسبه می شود.

 در 88% از افراد مورد آزمایش ، شانه ی لیزری پاورگرو باعث ترمیم ریشه های از دست رفته و تقویت موها شده به نحوی که میانگین افزایش تعداد مو در هر سانتی متر مربع 34 تار مو بوده است.

 
چرا کاشت مو ؟ آیا عوارض کاشت مو و جراحی را میدانید؟

آیا از ریزش مو رنج می برید؟

چرا لیزر تراپی مو ؟

هزینه درمان با لیزر در کلینیک ها را میدانید ؟

آیا میخواهید اعتماد بنفس از دست رفته خود را دوباره بدست آورید

با شانه لیزری پاورگرو این رویا به واقعیت می رسد!

 

نحوه عملکرد دستگاه:
دستگاه پاورگرو داردی تکنولوژی بسیار مدرن است.این دستگاه دو بخش دارد لیزری با رویکرد درمانی برای بخشیدن حیات دوباره به ریشه های موی مرده و ماساژور مو که بر روی پوست سر کشیده شده و از طریق خونرسانی باعث ضخیم و پرپشت شدن مو می گردد لیزر پاورگرو(با طول موج ۹۸۰ نانومتر) ریشه مرده را ابتدا تحریک کرده و به آن حیات دوباره کمی می بخشد سپس ماساژور پاورگرو با خون رسانی های مجدد ریشه را تقویت می کند.بدین صورت که افرادی که قبلا طاس بوده اند ابتدا موهای کرکی شکل بسیار نازک در آورده و بعد با ماساژ دادن آنها با ماساژور دستگاه ساقه آنها را تقویت کرده و دارای موهای نازک می گردند که با ادامه ماساژ و لیزر تراپی این موهای نازک بعد از مدتی تبدیل به موهای معمولی می گردند.

» قیمت: 39,900 تومان



خرید رشد مو با شانه لیزری



خرید آموزش بهینه سازی صفحات وب SEO
خرید انگشتر کره ای فلورال بلک


:: برچسب‌ها: خرید , رشد , مو , با , شانه , لیزری ,
:: بازدید از این مطلب : 304
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 مهر 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohammad

حلقه عشق نگین منشوری


خرید حلقه عشق نگین منشوری

حلقه عشق نگین منشوری
 
حلقه عشق نگین منشوری

رنگ ثابت

این انگشتر بهترین هدیه برای کسی است که دوستش دارید و بهترینها را برای او می خواهید.

در بسته بندی شیک برای هدیه دادن

حلقه ی زیبا با حاکی love با نگین زیبای منشوری

 حلقه Love با طرحی جدید و متفاوت .

مدل طراحی بسیار مدرن حلقه، و نگین منحصر به فرد به کار رفته باعث می شود این حلقه در دستان شما جلوه ای خاص داشته و به زیبایی بیش از پیش دستان شما کمک نماید. جنس و طراحی حلقه به گونه ای می باشد که قابل تشخیص از مدل طلای آن نمی باشد. طراحی قلبهای این حلقه یکی از پرطرفدار ترین طرحها در اروپا می باشد. این حلقه بهترین هدیه برای کسی است که دوستش دارید و بهترینها را برای او می خواهید. جنس این محصول استیل درجه 1 و رنگ آن ثابت می باشد.

در بسته بندی زیبا برای هدیه دادن

یک سوپرایز زیبا برای نمایش دادن عشقتان

» قیمت: 11,200 تومان



خرید حلقه عشق نگین منشوری



خرید سنگ متولدین بهمن ماه
خرید مجموعه کامل آندروید 2012


:: برچسب‌ها: خرید , حلقه , عشق , نگین , منشوری ,
:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 مهر 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohammad

شارژر همراه موبایل


خرید شارژر همراه موبایل

شارژر همراه موبایل
 

دیگر لازم نیست شارژر موبایل را با خود به همه جا حمل کنید

این شارژر بسیار سبک و شیک می باشد دیگر نگران پیغام LOW BATTERY از گوشی خود نباشید.

شارژر همراه دستگاهی است به طول 7 سانتیمتر و فوق العاده سبک که می توانید بوسیله آن و براحتی تنها با استفاده از یک باطری قلمی،موبایل خود را در هر زمان و مکانی که باشید شارژ کنید.

شارژر همراه اولین شارژری است که فقط با یک باطری کار می کند و بی نیاز به مصرف بالای برق و سیم و پریز است .این محصول بسیار مناسب سفر کردن می باشد و نیاز به حمل شارژر حجیم را برطرف می سازد و همچنین مناسب مکان هایی است که هنوز به برق AC دسترسی ندارند.


 شارژر همراه از یک IC اختصاصی به عنوان مبدل بالا یا شارژ اصلی استفاده می کند. این IC برای به حداقل رساندن زمان شارژ و تحویل شارژر مناسب به باطری طراحی شده است.

این محصول به طور خودکار در زمانی که به دستگاه متصل می شود شروع به کار می کند و عملیات شارژ کردن را حتی زمانی که باطری دستگاه خالی باشد را به سرعت آغاز می کند.نکته قابل توجه اینکه پس از تکمیل شارژ باطری به طور اتوماتیک جریان شارژ را قطع می کند.


تنها نیاز شما یک باطری است که همیشه در خود شارژر قابل حمل است

 براحتی تنها با استفاده از یک باطری قلمی موبایل خود را از هر نوعی که باشد در هر زمان و مکانی که باشید شارژ کنید

 مشخصات فنی :

شارژ همراه تشکیل شده از یک محفظه باطری و یک بدنه آلومینیومی یک برد الکترونیکی ،چراغ نمایشگر و فیش دو سر پورت ورودی این محصول در رنگ های آبی ،قرمز و طلایی موجود بوده و قابلیت اتصال به سامسونگ ،نوکیا، سونی اریکسون و غیره را دارا می باشد.سر تعویض شونده آن قابل اتصال به انواع گوشی های موبایل و برخی دیگر از لوازم دیجیتال می باشد.

» قیمت: 8,900 تومان



خرید شارژر همراه موبایل



خرید دستبند سرامیک چرم D&G
خرید مودم همراه AT T


:: برچسب‌ها: خرید , شارژر , همراه , موبایل ,
:: بازدید از این مطلب : 275
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 مهر 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohammad

مستند جنجالی زنان فوتبالیست


خرید مستند جنجالی زنان فوتبالیست

مستند جنجالی زنان فوتبالیست در ایران

مستندی جالب و دیدنی از حضور جالب خانمها در ورزشگاهها!

جریان از این قراره که تیم ملی فوتبال آلمان برای 1 بازی دوستانه با تیم ملی فوتبال بانوان ایران مجبور می شود که حجاب اسلامی را به صورت کامل رعایت کند.

جریان از این قراره که تیم ملی فوتیال بانوان آلمان با تیم ملی قوتبال بانوان ایران یک دیدار دوستانه برگزار میکند

 ولی در این بین آنها مجبورند که با پوشش اسلامی بازی کنند و با مشکلات زیادی رو به رو میشوند که خیلی هم جنجالی است

برای اولین بار در این مستند میتوانید شاهد حضور بانوان و دخترها در ورزشگاه ها باشید...!

قیمت : 6,900 تومان

 

تولید این مستند و اکران آن در کشور های غربی با نام (Football Under Cover) واکنش های متعددی رو به دنبال داشته

 و در بسیاری از رسانه های آن کشورها مورد نقد و بررسی قرار گرفته است.

داستان فیلم خیلی ساده است: فوتبالیست آلمانی می بیند تیم فوتبال زنان ایران، دائم مشغول تمرین و آماده سازی است، ولی به خاطر محدودیت حجاب، نمی تواند رقبای بین المللی را به بازی های دوستانه در تهران جلب کند.
 فیلم را برادر خانم آسمن، دیوید آسمن همراه با آیت نجفی، به طور مشترک ساخته اند. اما سرمایه آن را یک شرکت آلمانی تامین کرده است.

آلیشا سایمون می نویسد برای حکومت ایران، فوتبال زنان نماینده نبرد برای آزادی است، از چند جهت. یکی، همانطور که تماشاگران فیلم «آفساید» جعفر پناهی می دانند، فقط مردها حق دارند به تماشای مسابقه فوتبال بروند. از سوی دیگر، فوتبالیست های آلمانی که بعضی هاشان هم مسلمان هستند، در سفر به ایران متوجه مقررات پیچیده ای می شوند که بر فوتبال زنان حاکم است، و در خلال مسابقه، رعایت حجاب اسلامی و پرهیز از رقصیدن و حرکات دیگر، مدام از طریق بلندگو به زنان در جایگاه تماشاگران یادآوری می شود.

محصولی بسیار پر فروش در کشور ایران و آلمان

برای اولین بار فوتبال کردن زنان ایرانی را ببینید

با کیفیت بسیار عالی

         

قیمت : 6,900 تومان


خرید مستند جنجالی زنان فوتبالیست



خرید صابون خاویار سیاه 2 عددی
خرید سنگ متولدین تیر ماه


:: برچسب‌ها: خرید , مستند , جنجالی , زنان , فوتبالیست ,
:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 مهر 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohammad

کرم معجزه گر مار snake cream


خرید کرم معجزه گر مار snake cream

مجوز وزارت بهداشت و درمان: 14985/ب ن ا /85

حالت کشیدگی و صافی پوست و خاصیت ارتجاعی آن مدیون بافت کلاژن و الاستین است که مانند رشته هائی مقاوم و مستحکم هستند. با بالارفتن سن قدرت چسبندگی این بافت کاهش می یابد و در نتیجه پوست نیز سفتی و قوام خود را از دست می دهد. در واقع پروتئین کلاژن از بروز چین و چروک جلوگیری می کند و با مختل شدن کلاژن سازی پوست این چروک ظاهر می شوند. کرمهای ضد چروک که دارای کیفیت بالا هستند ضمن داشتن ترکیباتی که کلاژن سازی را تحریک می کند ازوجود ویتامینهائی که آنتی اکسیدان محسوب می شوند نیز بهره مند است که بهترین این آنتی اکسیدانها ویتامین C و E می باشد که وظیفه خنثی کردن اثرات هجوم رادیکالهای آزاد بر پوست ما را برعهده دارند. استفاده از کرمهای ضد چروک بسته به نیاز پوست است و سن مشخصی برای استفاده از این محصول نمی توان ذکر کرد.

توضیح اینکه این محصول فقط مخصوص افرادی که داری چین و چروی صورت میباشند نمیباشد بلکه جهت افرادی که پوستی شاداب و بی عیب و نقص دارند نیز توصیه میشود و برای این افراد روند پیری پوست و ایجاد چین و چروک را به تاخیر می اندازد و شما برای مدت زمانی بسیار طولانی دارای پوستی شاداب و بدون چین و چروک خواهید بود

کرم ضد چروک بسیار قوی روغن مار بسیار فوق العاده ، علاوه بر اینکه یک ضد چروک بسیار قوی و با فرمولاسیونی بسیار جدید میباشد دارای مواد موثر جهت شفافیت و آبرسانی و درخشندگی پوست شما نیز میباشد به طوری که پوستی به شفافیت آینه خواهید داشت بدون هیچ گونه چین و چروک و یا مشکلات دیگر ...

قیمت : 27,900 تومان

این محصول جزو جدیدترین محصولات ضد چروک وجلوگیری از چروک صورت در دنیا میباشد و جزو محصولاتی میباشد که صرفا جهت استفاده اروپا تولید گردیده است و با دیدگاه صادارت به کشورهای جهان سوم عرضه نگردیده است بلکه مخصوص اروپا میباشد و هم اکنون در بازار های روز دنیا همزمان با این فروشگاه این کرم درحال فروش میباشد و جزو چند محصول بسیار جدید شرکت دایت استاتیک diet esthetic میباشد که شما با مراجعه به سایت شرکت خواهید دید که این کرم و کرم مروارید و کرم طلا جزو محصولات بسیار جدیدی میباشد که در صفحه اول سایت لابراتوار دایت استاتیک diet esthetic که بزرگترین تولید کننده لوازم پزشکی زیبایی اروپاست به نمایش گذاشته شده است .

برخی از امکانات و قابلیتها محصول:

 از بین برنده آکنه
 ضد چین و چروک بسیار قوی
 بسار مفید برای هرنوع پوست
 ،بسیار مفید برای درمان اکنه ،لک،جوشهای صورت
 پلینگ ،پاکسازی پوست
 ،روشن کننده ،مرطوب کننده ،شاداب وخوشبو کننده پوست

         

قیمت : 27,900 تومان


خرید کرم معجزه گر مار  snake cream



خرید انگشتر مروارید 500 نگین
خرید آموزش آشپزی و شیرینی پزی


:: برچسب‌ها: خرید , کرم , معجزه , گر , مار , snake , cream ,
:: بازدید از این مطلب : 265
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 مهر 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohammad

دستگاه پخش mp3 روی موج Fm خودرو


خرید دستگاه پخش mp3 روی موج Fm خودرو

دستگاه پخش mp3 روی موج Fm رادیو پخش خودرو

جایگزین بسیار مناسب جهت ضبط و پخش های گران قیمت

پلیر فندکی ویژه اتومبیل

پلیر بسیار جالب و فوق العاده عالی مخصوص تمامی اتومبیل ها

صرفه جویی چند منظوره …

دیگر برای اتومبیل ضبط نخرید !

این دستگاه قابلیت خواندن کول دیسک ، رم موبایل
و اتصال به نوار های کاست را دارا می باشد !!!

 آهنگهایتان را توسط کامپیوتر حذف و آهنگ های جدید و مورد علاقه تان را جایگزین کنید !

دارای ریموت کنترل برای نهایت راحتی عملکرد

 با تضمین کیفیت صدای بسیار عالی (بدون نویز)

 با هزینه ای بسیار کم یکی از بهترین و کمیاب ترین دستگاه های پلیر رو برای اتومبیل خود خریداری کنید!

ورودی USB برای اتصال انواع cooldisk , mp3 player , …

توضیحات کامل در مورد این محصول :

دستگاه مبدل فایلهای MP3 از فلش مموری شما بروی موج اف ام – با تضمین کیفیت صدای بسیار عالی (بدون نویز)

دارای ریموت کنترل برای نهایت راحتی عملکرد پوشش دهی تمام فرکانسها ورودی Line In چهت اتصال به سایر دستگاههای صوتی و عملکرد بصورت مدولاتو

دستگاه FM Modulator) FM Transmitter) فرستنده ای است با برد حدود ۱۰ متر جهت انتقال بدون سیم موزیک و صوت از طریق امواج بر روی موج رادیویی FM که طی سال های اخیر جهت استفاده در رادیوی اتومبیل ، موبایل و منزل به بازار عرضه شدهاست.

تنها چیزی که شما نیاز دارید یک رادیوی ساده با موج اف ام و یک کارت حافظه SD یا فلش مموری یا همان کول دیسک است که پر از آهنگ های دلخواه خود کنید و از گوش دادن به آنها لذت ببرید.

قیمت : 13,900 تومان

البته این دستگاه دارای یک ریموت کنترل کامل هم می باشد که کم و زیاد کردن صدا - رجوع به آهنگ قبلی یا بعدی - تنظیم اکولایزر صدا - دارای شماره های کامل جهت پخش شماره آهنگ مورد نظر از برخی از امکانات این ریموت کنترل میباشد

خصوصیات:

دارای چیپ رمزگشای فایلهای موسیقی داخلی

دارای 206 کانال اف ام مختلف

مسافت ارسال موسیقی بر روی رادیو: تا 5 متر

دارای صفحه نمایش شماره آهنگ یا شماره فرکانس رادیوئی

برای استفاده فلش مموری یا کارت حافظه را که در داخل آن آهنگ ریخته باشید را به پورت مورد نظر وصل نموده سپس دستگاه را به پورت فندکی ماشین بزنید و دکمه پخش روی دستگاه یا ریموت را بزنید اکنون دستگاه شروع به خواندن و پخش آهنگهای موجود می کند و فقط کافیست رادیوی ماشینتان را روشن کنید و فرکانس رادیو و دستگاه را با هم یکسان کنید یا مطابقت دهید ( یعنی فرکانس تعیین شده روی دستگاه با فرکانس رادیو شما روی یک عدد باشد)

اکنون شما یک موسیقی با کیفیت بالا روی بلنگوهای ماشینتان میشنوید

و حتی اگر ماشین کناری و اتوموبیلهای اطراف رادیوشان روشن و روی همان طول موج باشد آنها هم از موسیقی شما بهره مند خواهند گردید. البته اگر بخواهید ایجاد مزاحمت نشود میتوانید روی فرکانسی دستگاه را بگذارید که کانالهای اصلی رادیو مثل رادیو پیام - یا رادیو جوان و غیره بر روی آنها نباشد

سیستم پخش موزیک از طریق باند FM رادیوی خودرو - Digital FM Player

پشتیبانی کامل از انواع فلش مموری و کارتهای حافظه SD

همراه با ریموت کنترل کامل سیم اتصال به انواع MP3 Player

اف ام پیلیر ، Car MP3 Player - FM Transmitter مخصوص اتومبیل - دارای قرستنده FM :

سیستم صوتی اتومبیل شما ، به CD Player مجهز نیست؟

از شنیدن موزیک مورد علاقه تان با کیفیت نوار خسته شده اید ؟

هزینه خرید سیستم صوتی خودرو که قابلیت پخش موزیک دیجیتال را داشته باشد زیاد است ؟

از جمل و جابجایی ده ها سی دی و دی وی دی خسته شده اید و نگران خش افتادن و از بین رفتن آهنکهایتان هستید ؟

راهنمای استفاده :
پس از اتصال دستگاه به فندکی ماشین ، صفحه نمایش دستگاه روشن میشود و کافیست که شما ، رادیوی خودرو خود را روشن نموده و آن را در حالت FM قرار دهید . سپس فرکانس نمایش داده شده بر روی دستگاه را با رادیو خود هماهنگ کنید و به یکی از روشهای زیر موزیک مورد علاقه تان را گوش کنید :

این محصولات دارای سه ورودی هستند که یکی USB و ورودی صدا (Line in) و ورودی کارت حافظه SD می باشند (ورودی SD در بعضی مدل های مشابه وجود ندارد):
1 - ورودی USB : برای اتصال انواع cooldisk , mp3 player , … می باشد که در این صورت دستگاه آهنگ های درون آنها را به موج FM ارسال میکند و شما می توانید با تنظیم رادیوی اتومبیل خود روی فرکانس مشخص (قابل تنظیم توسط خود شما به راحتی) از صدای عالی و بدون نویز موسیقی لذت ببرید
2 - ورودی SD : ب راحتی با قرار دادن کارت حافظه SD در شیار مربوطه ، میتوانید موزیکهای موجود در کارت های حافظه را از طریق باند FM گوش کنید.
3 - ورودی صدا Line in نیز جهت اتصال به تمامی دستگاه های دارای خروجی صدا (هدفون) به کار می رود و صدای آنها را بر روی موج FM منتقل می کند .

         

قیمت : 13,900 تومان


خرید دستگاه پخش mp3 روی موج Fm خودرو



خرید آموزش تصویری html نسخه 2012
خرید عینک ری بن اصلی ایتالیا


:: برچسب‌ها: خرید , دستگاه , پخش , mp , روی , موج , Fm , خودرو ,
:: بازدید از این مطلب : 282
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 مهر 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohammad

کرم لایه بردار فرانسوی


خرید کرم لایه بردار فرانسوی

کرم لایه بردار فرانسوی
 

پاکسازی پوست برداشتن سلولهای مرده و نیزآلودگی هایی است که بر روی پوست تجمع پیدا کرده است . این کار می تواند سبب ایجاد شادابی و طراوت در پوست شود و به سلامت پوست کمک کند . با این کار سلولهای لایه های سطحی پوست و نیز چربی ها و ذراتی که در اثر آلودگی های هوا بر روی پوست نشسته است برداشته می شود و طراوات جدیدی به پوست میدهد

مجوز بهداشت : 100871012015

http://asiafpars.uploadasiapars.info/aks/clean/41KHgbDcotL._SL500_AA300_.jpg

کرم لایه بردار کلییر بهترین و کارا ترین روش برای پاکسازی پوست صورت میباشد محصولی منحصر به فرد که شادابی و طراوت خاصی به پوست شما می بخشد

بهترین کرم لایه بردار پوست

روش مصرف :

بر روی پوست تمیز و مرطوب ، این کرم را بمالید و به مدت چند ثانیه به آرامی ماساژ دهید سپس به وسیله یک اسفنج مرطوب پاک نموده یا با آب ولرم آبکشی نمائید. توصیه می شود پس از استفاده از کرم لایه بردار ، از یک متعادل کننده و مرطوب کننده یا کرم شب استفاده نمائید.

کرم لایه بردار فرانسوی سفید کننده

مقدار : 100 میلی لیتر

کشور سازنده : فرانسه و کاملا گیاهی

» قیمت: 28,500 تومان



خرید کرم لایه بردار فرانسوی



خرید کامل ترین مجموعه آموزش شبکه
خرید پر پشت کننده و ضد ریزش مو


:: برچسب‌ها: خرید , کرم , لایه , بردار , فرانسوی ,
:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 مهر 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohammad

پر پشت کننده و ضد ریزش مو


خرید پر پشت کننده و ضد ریزش مو

پر پشت کننده و ضد ریزش مو
 

آیا شما از ریزش مو , چرب شدن مو , کم پشت بودن مو , کمی رشد مو رنج میبرید ؟http://asiafars.uploadasiapars.info/aks/rizesh/parsian_1793_2.jpg
آیا شیمی درمانی کرده اید ؟
دوست دارید موهای بلند پر پشت و براق داشته باشید ؟
آیا علاقه مندید مشکلات موهایتان را از بین ببرید ؟
راز داشتن موهای سالم ، پرپشت ، زیبا و جذاب به همین سادگی در دستان شماست ...

هم اکنون میتوانید با کمترین هزینه از مشکلات گفته شده رها شده و به آرزوی خود برسید .تفاوت این محصول با محصولات مشابه که شاید تا به حال مصرف نموده اید این است که محصولی از طب سنتی 100% طبیعی, بدون عوارض, بدون بازگشت و درمان دائمی میباشد.
این محصول جادوی فوق العاده علم و 100% موثر است که ثمره سالها تحقیق شرکت تحقیقاتی بین المللی yucaitang با فرمول خاص و بیولوژیک که با تکنولوژی بیولوژیکی روزمدرنیزه شده است. این محصول باعث درمان کامل طاسی سر در هر مرحله ای میباشد و جوانی و زیبایی ، این نعمت خداوندی را به شما هدیه میکند

محلول 100% تضمینی بر گرفته از ده ها نوع عصاره دارو های معجزه گر گیاهی طب سنتی چین تولید شده در کارخانه تخصصی تولید محصولات درمانی مو subaru واقع در گوانجو می باشد این محصول شامل یک شامپوی منحصر به فرد با غلظت باور نکردنی به حجم 238ml به همراه محلول رویش مو 100% تضمینی به حجم 100ml به همراه قلم مخصوص است این محصول به سفارش هلند در کشور چین ساخته و به تعداد معدودی برای ثبت بین المللی آن در اختیار سایر کشورها قرار میگیرد.
http://asiafars.uploadasiapars.info/aks/rizesh/123.jpghttp://asiafars.uploadasiapars.info/aks/rizesh/anti-hair-loss-products-yoko-john-93-30871.jpghttp://asiafars.uploadasiapars.info/aks/rizesh/anti-hair-loss-products-octopus-93-93366.jpg
- ثمره سالها تحقیق شرکت تحقیقاتی بین المللی yucaitang با فرمول خاص وبیولوژیک که با تکنولوژی بیولوژیکی روزمدرنیزه شده و برای تمام مراحل ریزش مو از شروع کم تا افراد کاملا طاس قابل استفاده می باشد


شامپو این محصول بی نهایت غلیظ است که علاوه بر کارایی بی نظیر از نظر اقتصادی بسیار به صرفه میباشد
شامل عصاره های فشرده کاکو من بلات -اورینتالیس - ریشه گل توبر فلیک-کاسترو دیا توبر- ریشه رمانیا - ریشه سوفارا زردروشن- تخم گیاه ددر جنوبی- انجلیکا-کینگو- زنجبیل ,جینسینگ میباشد که باعث جلو گیری از ریزش بیشتر مو از طریق تقویت پیاز مو و... میشود
محلول رویش مو علاوه بر مواد فوق شامل عصاره فشرده شاه توت است . نتایج ارایه شده از طریق این شرکت و مشاهدات عینی ما نشان دهنده بی رقیب بودن این محصول میباشد به زودی سایر محصولات این شرکت تخصصی مو ارایه میگردد ...


برخی از امکانات و قابلیتها:
بر گرفته از ده ها نوع عصاره دارو های معجزه گر گیاهی طب سنتی چین
تولید شده در کارخانه تخصصی تولید محصولات درمانی مو subaru
شامل یک شامپوی منحصر به فرد با غلظت باور نکردنی به حجم 238m
برای افراد کاملا طاس هم قابل استفاده میباشد
به همراه محلول رویش مو 100% تضمینی به حجم

مجوز بهداشتی 23837/ب ن 1 /87

100ml

» قیمت: 58,000 تومان



خرید پر پشت کننده و ضد ریزش مو



خرید ساعــت زنانه اکسیژن رنسانس
خرید پکیج معجزه گر زیبائی آلوورا


:: برچسب‌ها: خرید , پر , پشت , کننده , ضد , ریزش , مو ,
:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 مهر 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohammad

کامل ترین پکیج آموزشی سه تار


خرید کامل ترین پکیج آموزشی سه تار

کامل ترین پکیج آموزشی سه تار

به صورت حرفه ای سه تار را  یاد بگیرید

به صورت مولتی مدیا و کاملاً گویا

با دیدن این فیلم آموزشی شما هم می توانید در جشنها

 و محافل و مهمانیها خوش بدرخشید و دیگران را هم شاد کنید

آشنایی با تمام نکات سه تار

 درس های فصل بندی شده در محیط نرم افزاری

نحوه گرفتن ساز

 آموزش روش های مختلف نواختن

آموزش توسط اساتید برتر و فوق العاده حرفه ای

لذتی فراتر از نواختن موسیقی دلخواه خود سراغ دارید؟؟؟

حتی اگر اندکی علاقه و استعداد در خود می بینید

این محصول فوق العاده را از دست ندهید

قیمت : 6,800 تومان

لذت واقعی موسیقی در نواختن آن است

از آموزش مفاهیم پایه تا زیباترین و خاطره

 انگیزترین ملودی های ایران و جهان

سه تار را به طور حرفه ای بنوازید

هم خودتان لذت می برید و هم دیگران از

حضورشما لذت خواهند برد

         

قیمت : 6,800 تومان


خرید کامل ترین پکیج آموزشی سه تار



خرید کیف پولشی موبایل love
خرید اموزش کامل خیاطی از مبتدی تا پیشرفته


:: برچسب‌ها: خرید , کامل , ترین , پکیج , آموزشی , سه , تار ,
:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 مهر 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohammad

دستگه آیدان فول 2012


خرید دستگه آیدان فول 2012

کوچک کننده و فرم دهنده بینی آیدان idan


پدیده زیبایی سال 2011 در اروپا


آخرین قدم را برای جذابیت بردارید!


فقط با 20 دقیقه استفاده در روز ...

بدون کوچکترین عوارض

تاثیر اعجاب انگیز آیدان را در مدت زمان بسیار کوتاه

 تا حدی که خودتان نیز باورتان نمیشود مشاهده خواهید نمود

با پدهایی از جنس ضد باکتری و دئودورانت

که به هیچ وجه به پوست شما آسیب نمی رسانند...

برای اولین بار در ایران

مژده دستگاه فول نیز رسید توجه بفرمائید دستگاه اصلی در پکیجی قرار دارد که جعبه آن حدود 40 سانتیمتر طول دارد

تغلبی نخرید

قیمت : 225,000 تومان

آیا از بزرگی و بد فرمی بینی خودناراضی هستید؟

 آیا می خواهید جراحی زیبایی کنید؟

 آیا از عوارض جراحی و بیهوشی خبر دارید؟

 آیا راه دیگری برای داشتن بینی ایده آل بدون عمل جراحی وجود دارد؟

محصول برگزیده و پرفروش آرایشی بهداشتی اروپا را هم تست کنید!

کوچک کننده و فرم دهنده بینی
آیدن


مخصوص بینی های گوشتی، متورم و غضروفی

بدون عمل جراحی و بدون عوارض ...

این محصول جدید با طراحی منحصر به فرد مناسب برای کوچک کردن، فرم دادن و بالا نگه داشتن بینی بوده و همچنین باعث جلوگیری از تجمع چربی در ناحیه بینی شده و در نتیجه بینی شما را کوچکتر و خوش فرم تر خواهد کرد. این محصول طوری طراحی شده است که مشکلی برای تنفس کردن ایجاد نمی کند.
قسمت سلیکونی آیدان جهت قرار گرفتن به طور مناسب روی بینی های مختلف و همچنین برای وارد کردن فشار کمتر روی قسمت بالای بینی قابل تغییر می باشد.

امکان فرم دهی و کوچک کنندگی بینی برای خانم ها و آقایان در هر سنی ...

ویژگی های فرم دهنده و کوچک کننده بینی آیدن :

- کوچک کننده و فرم دهنده بینی
- مسدود نکردن راه تنفس
- دارای کیفیت مرغوب با 2 پد سلیکونی
- قابلیت تنظیم پد ها در 3 حالت برای وارد کردن فشار بیشتر یا کمتر
- جلوگیری از تجمع چربی در ناحیه بینی
- مناسب برای استفاده کردن روی انواع بینی ها
- فقط با استفاده 20 دقیقه در روز
- دارای قیمت بسیار مناسب
- استفاده بسیار آسان
- قابل شستشو و به راحتی تمیز می شود
- پد ها از جنس ضد باکتری و دئودورانت مبیاشند که به هیچ وجه به پوست شما آسیب نمی رسانند

مژده دستگاه فول نیز رسید توجه بفرمائید دستگاه اصلی در پکیجی قرار دارد که جعبه آن حدود 40 سانتیمتر طول دارد

تغلبی نخرید

         

قیمت : 225,000 تومان


خرید دستگه آیدان فول 2012



خرید مجموعه شامل 900 موسیقی آرامبخش دنیا
خرید ضد چروک و لک خاویار


:: برچسب‌ها: خرید , دستگه , آیدان , فول ,
:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 مهر 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohammad

دستگاه کاهنده ضرر دود سیگار


خرید دستگاه کاهنده ضرر دود سیگار

جدیدترین محصول سال ۲۰۱۲ – فقط و فقط در فروشگاه ما

پیپ جادویی آبی چند منظوره Magic Water Pipe

برای اولین بار در ایران – ساخته شده از بهترین مواد

بسیار کوچک و قابل حمل – دارای محفظه مخصوص برای سیگار

بهترین هدیه برای کسی که به سلامتی او اهمیت می دهید

بسیار سالم تر از پیپ های معمولی

قیمت : 15,900 تومان

به صورت کاملا موثر جرم موجود در دود سیگار و توتون و تنباکو را می گیرد و باعث کاهش آسیب ها به دستگاه تنفسی شما می گردد

از سیگار کشیدن خود لذت ببرید-با کمترین آسیب دود به ریه شما

با سبک جدید ، ساختار عملی و معقول

استفاده بسیار آسان

ضرر سیگار را برای اطرافیان خود به حداقل برسانید

بهترین انتخاب برای افراد سیگاری

دارای ۲ سر قابل تعویض (برای کشیدن سیگار و پیپ)

شستشوی آسان با جدا شدن کلیه قطعات

قابل استفاده با دخانیات سبک ، توتون ، تنباکو و یا سیگار

قیمت : 15,900 تومان


خرید دستگاه کاهنده ضرر دود سیگار



خرید عینک گوچی مدرن و متفات
خرید کوچکترین mp3 پلیر دنیا


:: برچسب‌ها: خرید , دستگاه , کاهنده , ضرر , دود , سیگار ,
:: بازدید از این مطلب : 267
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 مهر 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohammad

عطر زنانه رومبا بالنسیاج


خرید عطر زنانه رومبا بالنسیاج

عطر زنانه رومبا بالنسیاج محصولی بسیار کلاسیک در دهه هشتاد ساخت فرانسه

 پر از میوه های معروف و بوی گل و ادویه جات ترشی جات و جنگل معطر است، در سال 1989 به عنوان یک عطر گل با ترشح از میوه های شرقی و چوب معطر ساخته شد
عطر رومبا حاوی مخلوطی از میوه های آلو و انواع توت قرمز و هلو را با ریحان و ترنج و گل پرتقال است. انتهای بوی عطر رومبا حاوی ترکیب ایده آل از نیلوفرهای دره ای با رنگ ارغوانی روشن و یاسمن و یاس و عسل و میخک است، در حالی که رایحه پایه شامل آمیزه ای از وانیل و چوب صندل و چوب برنج و بلوط خزه و مشک با نعناع هندی و کهربا می باشد.
عطر رومبا مشخص برای زنان و دوستداران چاشنی عالی و مناسب برای استفاده در تابستان و شب زمستان است. عطر موجود در بطری های آراسته و ظرفیت 100 میلی لیتر است

.

نوع رایحه : شیرین و جذاب

سال تولید : 1989-2012

حجم : 100 میل

 

قیمت : 19,900 تومان

کشور سازنده: فرانسه

مدل: زنانه

عطر رومبا مشخص برای زنان و دوستداران چاشنی عالی و مناسب برای استفاده در تابستان و شب زمستان است

این محصول دارای گارانتی کیفیت و قیمت حداقل 30% زیر قیمت بازار میباشد

تضمین اصلی بودن با گارانتی برگشت هزینه

         

 

قیمت : 19,900 تومان


خرید عطر زنانه رومبا بالنسیاج



خرید مهره مار هندی شاه کبری
خرید مجموعه کامل دکوراسیون داخلی و خارجی


:: برچسب‌ها: خرید , عطر , زنانه , رومبا , بالنسیاج ,
:: بازدید از این مطلب : 270
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 مهر 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohammad

عینک ری بن اصلی rayban


خرید عینک ری بن اصلی rayban

عینک ری بن اصلی rayban
 

عینک Ray.Ban یکی از معروفترین و زیباترین عینک های روز دنیا میباشد. این عینک به صورت اورجینال (همراه با کیف و دستمال مخصوص) و شماره سریال معتبر (بر روی دسته چپ عینک حک شده است) با قیمتی استثنایی عرضه می شود …

http://n0or.uploadasiapars.info/aks/rayban/RayBan1.jpg

عینک Ray.Ban اصل ایتالیا (بر روی دسته راست عینک حک شده است)

طراحی فوق العاده زیبا و جدید با طراحی مدرن

جذابیت و زیبایی حق شماست…

 

مطالعات نشان داده است که اشعه ماورای بنفش می تواند شانس ابتلا به بیماری های خطرناک چشمی نظیر آب مروارید، تحلیل رفتگی و آسیب به شبکیه و حتی آفتاب سوختگی را افزایش دهد.
امروزه عینکهای آفتابی بویژه در میان جوانان رواج زیادی یافته است اما متاسفانه در اغلب موارد از این عینک ها به عنوان وسیله تزئینی استفاده میشود و به همین خاطر در انتخاب نوع آن دقت کافی نمیشود همچنین عده ای عینک آفتابی را وسیله ای غیر ضروری میدانند.
عینک های آفتابی دارای فواید زیادی میباشند البته اگر درست انتخاب شوند و در محیط هایی که نور شدت زیادی دارد عینک های آفتابی به چند روش امکان دید را بهتر خواهند کرد.
عینک Ray.Ban معتبرترین مارک اروپایی میباشد که مورد استفاده اشخاص معروف جهان نیز میباشد و علاوه بر زیبایی، چشمان شما را در برابر تمام مضرات حفظ خواهد کرد.

 

این عینک به صورت کاملا اصلی و با یووی ۴۰۰ و با استاندارد جهانی عرضه میشود

فقط چند قدم با جذابیت فاصله دارید

از اولین کسانی باشید که این عینک را امتحان میکنند !!!

 

RayBan2 عینک ری بن اصلی ویژه افراد خوش تیپ

 

در روزهایی که نور خورشید شدت زیادی دارد گیرنده های نوری شبکیه تحریک میشوند و حساسیت کنتراست آنها کاهش مییابد. عینک های آفتابی رنگ های نارنجی ، بنفش ، آبی  را جذب میکنند و این رنگها به صورت رنگ خاکستری با شدتهای مختلف دیده میشوند. در مقابل رنگهای سبز ، زرد و قرمز با این عینکها بهتر دیده میشوند و کنتراست رنگ افزایش مییابد و همین امر باعث میشود چشمان شما در برابر تمام مضرات در امان باشد.

 

کمپانی Ray.Ban اعلام کرده است این محصول را برای اشخاصی که
دارای مدیریت قوی و یا صاحب قدرت هستند تولید کرده است

 

RayBan3 عینک ری بن اصلی ویژه افراد خوش تیپ

ویژگی های عینک آفتابی که از سوی انجمن اپتومتری آمریکا تعریف شده است:
- شیشه های عینک باید ۱۰۰ ـ ۹۹ درصد اشعه ماورای بنفش خورشید را جذب کند.
- به میزان ۷۵ الی ۹۰ درصد از شدت نور مریی بکاهد. خود انجمن اپتومتری آمریکا اعلام کرده که عمده عینک های مد روز فاقد این ویژگی هستند.
- باعث تغییر ماهیت نور و تصاویر نشود.
- شیشه ها باید خاکستری، سبز ، زرد یا قهوه ای باشند که رنگ قهوه ای ارجحیت دارد. همچنین عینک آفتابی باید کل فضای چشم و اطراف محوطه قرارگیری چشم در صورت را در بر بگیرد.

RayBan4 عینک ری بن اصلی ویژه افراد خوش تیپ
همان را انتخاب کنید که شایسته شماست …

عینکی که اشخاص معروف جهان از آن استفاده می کنند
 

فوق العاده شیک و زیبا مخصوص مشکل پسندان

با کیفیتی بی نظیر ، آخرین چیزی که برای جذابیت نیاز دارید!

 

RayBan5 عینک ری بن اصلی ویژه افراد خوش تیپ

» قیمت: 24,600 تومان



خرید عینک ری بن اصلی rayban



خرید مجموعه کامل آندروید 2012
خرید ترک سیگار الکترونیکی


:: برچسب‌ها: خرید , عینک , ری , بن , اصلی , rayban ,
:: بازدید از این مطلب : 286
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 مهر 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohammad

پکیج کامل آموزش ارگ و کیبورد


خرید پکیج کامل آموزش ارگ و کیبورد

 

کاملترین پکیج تصویری خود اموز  ارگ از مبتدی تا پیشرفته

به صورت حرفه ای ساز ارگ را یاد بگیرید

با دیدن این فیلم آموزشی شما هم می توانید در  جشنها

 و محافل و مهمانی ها هنر خود را نشان بدهید

افراد علاقه مند به نوازندگی ارگ می توانند با تهیه این

dvd به راحتی به نوازندگی ارگ به صورت حرفه ای بپردازند.

اشنایی با روش هایی انگشت گذاری

آموزش  پیشرفته ریتم و نت خوانی

آموزش صداهای کلاسیک

ترفند های شگفت انگیز ارگ برای ایجاد صدا های جذاب و بی نظیر

بررسی تخصصی ارگ و انتخاب ساز

آشنایی با ساز ارگ

آموزش آکورد شناسی , ریتم ,ارپژ, صداسازی ,سلفژ

مجموعه ای مناسب برای علاقمندان به نواختن پیانو و ارگ نت خوانی و نواختن ملودی های مختلف را به راحتی بیاموزید

قابل استفاده در کلیه دستگاه های خانگی و کامپیوتر

اگر از طرفداران موسیقی هستید

هرگز این فرصت را از دست ندهید.

بدون نیاز به معلم نواختن ارگ را بیاموزید .

قیمت : 7,500 تومان

این مجموعه با ارائه آموزش ها در قالب تصاویر و فیلم های طبقه بندی شده و گام به گام حتی

 برای کسانی که قصد آموختن این سازها را از سطح مبتدی دارند

 مناسب بوده و می تواند همانند یک کلاس آموزشی برای هنرآموزان گرامی مفید باشد.

مجموعه آموزش ارگ و کیبورد از مقدماتی تا حرفه ای

dvd های آموزش ارگ نوازی به صورت بسیار ساده و تشریحی توسط اساتید برجسته

با متدهای نوین تهیه و آموزش داده شده است.

مجموعه آموزشی فوق العاده ای برای کسانی که به نواختن ارگ علاقه دارند و به دنبال یادگیری ارگ هستند. 

 این محصول فوق العاده را از دست ندهید

لذت واقعی موسیقی در نواختن آن است

         

قیمت : 7,500 تومان


خرید پکیج کامل آموزش ارگ و کیبورد



خرید معجزه جوانی صابون خاویار سیاه
خرید کرم معجزه گر مار snake cream


:: برچسب‌ها: خرید , پکیج , کامل , آموزش , ارگ , کیبورد ,
:: بازدید از این مطلب : 261
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 مهر 1391 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 290 صفحه بعد