خرید Autodesk Inventor Pro 2012 اتوکد مخترع
نوشته شده توسط : mohammad

Autodesk Inventor Pro 2012 اتوکد مخترع


خرید Autodesk Inventor Pro 2012 اتوکد مخترع


دسته نرم افزار کاربردی زیردسته مکانیک

Autodesk Inventor Standard /Professional 2012 32bit 64bit
اتودسک اینونتور یا اتوکد مخترع ، مبتکر و ابداع کننده ، نسخه استاندارد و حرفه ای
محصولات اتودسک اینونتور یا اتوکد مخترع بر مبنای نرم افزاراتوکد مکانیک پایه ریزی شده و نرم افزاری برای طراحی های سه بعدی قطعات و ماشین های مکانیکی است . در این نرم افزار که به نوعی مکانیکال دسکتاپ سابق است می تواند در فرمت استاندارد DWG ماشین های مکانیکی بسیار بزرگ و پیچیده را طراحی و مونتاژ ، سرهم بندی نمود . این نرم افزار به نوعی نرم افزار اسمبل نمودن قطعات مکانیک و ساختن مدل سه بعدی آنها 3D می باشد . این نرم افزار توانایی مونتاژ و اسمبل انواع قطعات و مواد مانند جامد های فلزی ، قطعات پلاستیک ، نرم تسمه ها ومانند آنها ، طراحی ورق های فلزی رویه ها و پوسته ها ، شبیه سازی و مدل نمودن یک محصول و مدیریت قطعات آن وارائه اسناد ساخت و تولید این محصول ، شبیه سازی و متحرک سازی ، تحلیل رخدادهای فیزیکی یا تجزیه تحلیل المان های محدود finite element analysis برای تحلیل کرنش ، تنش ، برخورد و حرکت و.. طراحی سیستم های تنش ، لرزش ، تولید صوت یا آنالیز و محدود نمودن لرزش ، تحلیل لرزه ، و آماده سازی برای تولید آماده سازی ماشین آلات مانند پرس ، ماشین کاری و ریخته گری ، قالب سازی و.. را در بر می گیرد . در واقع می توان گفت تمام مهندسین مکانیک لازم است این نرم افزار را جایگزین نرم افزار های قدیمی مکانیک دسکتاپ AutoCAD Mechanical Desktop نمایند .

توضیح لازم :
این نرم افزار دارای کتابخانه کامل قطعات نیست و کتابخانه قطعات آن محدود و عمومی است . بنا به کاربرد خود می توانید هر یک از اتوکد های مکانیک Mechanical ، معماری Architecture ، الکتریک Electrical ، لوله کشی P&ID , Plant ، تاسیسات MEP ، سازه Structural ، عمران Civil و .. رانصب نمایید و سپس اتوکد مخترع Autodesk Inventor را نصب نمایید و در هنگام نصب گزینه اتصال به کتابخانه مواد و قطعات کامل اتوکد پایه ، مثلا اتوکد مکانیک 2012 با بیش از 700000 ، هفتصد هزار قطعه ، را انتخاب نمایید . پیشنهاد می شود در هنگام نصب نرم افزار اتوکد پایه نیز ابزار اتصال آنها Autodesk Inventor Fusion نیز نصب شود و در پایان نرم افزار ویراستار یا ناشر اینونتور Inventor Publisher نصب گردد . در این حالت شما نرم افزار کامل و فوق العاده قوی معماری ، مکانیک ؛ تاسیسات ، یا الکتریک با تمام توانایی های مدل نمودن سه بعدی ، نمایش ، تحلیل ، متحرک سازی و ابزار انتشار و ارائه آن خواهید داشت .

توانایی های فوق العاده نرم افزار Autodesk Inventor 2012:
توانایی های جدید نسخه 2012 نسبت به نسخه 2011 و 2010
قابلیت استفاده و ارائه اطلاعات بیشتر در فرمت های طراحی اتوکد
حفظ کردن تمام این امکانات در همان فرمت طراحی استاندارد اتودسک DWG
استاندارد های جدید بین المللی 2012 در قطعات مکانیکی و مدل سه بعدی آنها استفاده بسیار آسان
توانایی های پیشرفته اشتراک گذاری فایل های طراحی ، مدیریت داده ها ، کار گروهی و شبکه
اتوکد مخترح حرفه ای 2012 با تغییرات و تحولات بسیار فوق العاده در نما ، دسکتاپ یا میز کاری ، ابزار و منوها و.. Autodesk Inventor Professional 2012
ارائه خدمات ارائه و مدیریت اسناد و گزارشات به صورتی بهتر و متنوع تر



توانایی های بهبود یافته نسخه های گذشته Autodesk Inventor :
طراحی های سه بعدی قطعات مکانیکی بهبود یافته توانایی های :
طراحی قطعات ورق کاری ، طراحی قطعات پلاستیک ، طراحی سازماندهی شده و لایه لایه ، چند لایه ، طراحی های مختلط ، مواد کامپوزیت ، قطعات چند تکه با انواع مواد سخت و نرم – مانند کف سه یا چهار تکه ای کفش های ورزشی ، صفحات ترکیبی شیشه ، لاستیک ، پلاستیک ژله ای موبایل و..- مونتاژ قطعات مختلف تعداد بیشتر ، سریع تر و روانتر از گذشته
ارائه اطلاعات یک طراحی :
نمایش و شبیه سازی بهتر و سریع تر ، کیفیت سه بعدی سازی و رندر نمودن ، ابزار های نمایش سه بعدی ساز پیشرفته ؛ مدیریت اطلاعات و داده های یک طرح ، ارائه اسناد و مدارک ساخت و تولید ، سازماندهی شده و متنوع ، مدیریت اسناد و اطلاعات در کار گروهی ، اعمال محدودیت های چند کاربری ، ویرایش و تغییرات و استفاده محدود ..
توسعه و پیشرفته نمودن طراحی کد :
ارائه تمامی اطلاعات و طراحی در فرمت استاندارد DWG ، امکان ایجاد و استفاده از قیود و محدودیت های استاندارد و .. در محدود نمودن یک طرح ، بهنوعی هوشمند تا در صورت طراحی خارج از استاندارد مانع شده و اخطار دهد ، امکانات پارامتریک ، طراحی های مقید و متناسب وابسته ، پویا دینامیک ، قابل استفاده در تبدیل های ابعادی و..اندازه گذاری های استاندارد ، تبدیل سریع اینچ به میلیمتر و از همه مهمتر طراحی های پارامتریک نسل چهارم و نسل پنجم دارای خواص ماده مدل قابل استفاده در نرم افزارهای تحلیلی می باشند .
سیستم های حرکت و لرزش :
امکان طراحی جریان های لوله ، انواع لوله های سخت و نرم و جریان های درون آنها ، تیوپ لاستیک و تایر ، سیسم و کابل های کنترل ، نوار تسمه رینگ و..
امکانات تحلیلی و شبیه سازی :
امکان متحرک سازی ، حرکت های عمل و عکس العملی ، برخورد ، حرکت های مقید ، امکانات شبیه سازی و تحلیل ساده ، مش بندی ، تنش ، کرنش ، خمش خستگی و تجزیه تحلیل به روش المان های محدود ، تحلیل وقایع استاتیکی Finite Element Analysis FEA و..
امکانات ساخت و تولید مخصوص مهندسین مکانیک گرایش ساخت و تولید .
امکانات و ابزار تجهیزات تولید ، نیازهای فنی ماشین کاری ، تراشکاری ، پرس ، شکل دادن ورق ، شکل دادن به روش پلاستیک ورق ها نرم ، گرم و سرد ، ابزار قالب های ریخته گری ، و..و لیست قطعات ..
و ...



نیازهای سخت افزاری و نرم افزاری Autodesk Inventor 2012:
برای طراحی های قطعات و مونتاژ های کمتر از 1000 قطعه
انواع ویندوزهای 32 و 64 بیتی ایکس پی ، سون ، ویستا به شرط استفاده از پکیج Microsoft Vista Hotfix KB971138 در واقع و توضیح بهتر بر روی نسخه های حرفه ای ایکس پی 32 و 64 بیتی ، ویندوزسون 7 بسیار خوب و در ویندوز ویستا با شرط به روز رسانی قابل استفاده است . بر روی نسخه های خانگی Home Edition نصب نمی گردد و قابل استفاده نمی باشد .
پردازنده ، CPU برای سیستم های پردازنده تک هسته ای انواع پردازنده با بیش از 2.0 گیگا هرتز سرعت و دو هسته ای بیش از 1.8 گیگا هرتز
رم یا حافظه مجازی یا اصطلاح صحیح ترحافظه جانبی : برای مونتاژ ، تحلیل و استفاده مدل نمودن دستگاه های مکانیکی کمتر از 1000 قطعه به 2 گیگا بایت رم نیاز دارد 2.0 GB RAM و البته بیشتر بهتر است
میزان فضای مورد نیاز بر روی هارد دیسک در انواع نصب و مشخصات و استاندارد ها بسیار متفاوت است ، از 4 گیگا بایت تا بیش از 9 گیگابایت فضا بنا به کاربرد اشغال می کند .
کارت گرافیک خوب سه بعدی ساز پیشرفته با رنگ حقیقی و کیفیت بالا Microsoft® Direct3D 10® or Direct3D 9® capable graphics card

برای طراحی های قطعات و مونتاژ های بیش از 1000 قطعه
انواع ویندوز های Windows 7 64-bit, Windows Vista 64-bit SP2 , or Windows XP Professional x64 Edition SP2 اواع ویندوز های ایکس پی سون ویستا 7 به شرط به روز رسانی های لازم ، برای کاربرد بهتر و مدیریت رم حافطه و فضای کاری به ابزار نت ورک Microsoft .Net Framework 4.0 نیاز است و بهبود قابل توجهی می دهد . برای افزایش توان علاوه بر ویندوز معمول 64 بیتی ویندوز مخصوص 64 بیتی ایکس پیWindows XP Professional 64Edition Superior توسط این فروشگاه تهیه شده است .
پردازنده تک هسته ای بیش از 3.0 گیگا هرتز سرعت و دو هسته ای بیش از 2.0 گیگا هرتز سرعت 3.0 GHz , Dual Core 2.0GHz
حافظه جانبی رم 8 گیگا بایت 8.0 GB RAM با 4 گیابایت نیز می توان استفاده نمود اما در تعداد قطعات بالا و مواد مختلف در شبیه سازی های مدل نمودن سه بعدی امکان به وجود آمدن مواردی چون کندی رندر ، توقف ، حرکت کند به وجود می آید .
میزان فضای مورد نیاز بر روی هارد دیسک در انواع نصب و مشخصات و استاندارد ها بسیار تفاوت است ، از 4 گیگا بایت تا بیش از 9 گیگابایت فضا بنا به کاربرد اشغال می کند . 20 GB disk space for Apple OS partition or Windows OS partition مقدار فضای نصب و استفاده در این حالت 20 گیگا بایت توصیه شده است .
کارت گرافیک خوب سه بعدی ساز پیشرفته با رنگ حقیقی و کیفیت بالا Microsoft® Direct3D 10® or Direct3D 9® capable graphics card

نام کامل محصول : Autodesk Inventor Standard /Professional 2012
حجم و تعداد : دو DVD 4.5GB ، 2 کپی و رایت بر روی بهترین انواع DVD ، برای کاهش هزینه و امکان استفاده برای همه انواع DVD_ROM ها فشرده Zip شده بر دی وی دی معمولی ، بعد از Unzip بر روی هارد دیسک به صورت خودکار نصب آغاز می شود .
توضیحات : سیستم نرم افزاری و سخت افزاری مورد نیاز این نرم افزار کاملا توضیح داده شده است ، همچنین روش افزایش توانایی سیستم برای استفاده از این نرم افزاربیان شده است ، نرم افزار یا سیستم سخت افزارکامپیوتر خود را با بررسی و هماهنگ با هم تهیه نمایید .

فروشنده: کاسپین1

قیمت: 10,000 تومان

درصد :11

خرید Autodesk Inventor Pro 2012 اتوکد مخترع



خرید طرح توجیهی تولید مفتول های آلیاژی به روش سرد-اورجینال
خرید طرح توجیهی تولید سیم خاردار ارسال هدیه (طرح های تولیدی )-با کیفیت اور جینال
خرید دستبند طلا هندی مدلH44(اصلی)
خرید SAP-Safe-Etab Ultimate Collection 2011




:: برچسب‌ها: خرید , Autodesk , Inventor , Pro , اتوکد , مخترع ,
:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: