خرید Pro/Engineer Wildfire 5.0 X86
نوشته شده توسط : mohammad

Pro/Engineer Wildfire 5.0 X86


خرید Pro/Engineer Wildfire 5.0 X86


دسته نرم افزار کاربردی زیردسته مکانیک

نسخه 32 بیتی مخصوص ویندوزهای سون 7 و ویستا ، نسخه کامل و ویرایش 2009
نرم افزارهای بسیاری در طراحی و شبیه سازی و CADطراحی به وسیله کامپیوتر ، CAM ساخت و تولید به وسیله کامپیوتر ، CAE مهندسی و تجزیه تحلیل به وسیله کامپیوتر وجود دارند ، اما فقط معدودی از آنها در گذشته تمام فرایند های یک تولید را پوشش می دادند . اولین آنها نرم افزار کتیا CATIAمی باشد . دیگر شرکت ها نیز ابتدا با ایجاد ابزار هایی سعی در تکمیل بسته نرم افزاری خود نمودند . بعد از نرم افزار کتیا شرکت PTC Parametric Technology Corporation یا انجمن فن آوری های تولیدی پیشرفته نیز با تولید Pro/Engineer Wildfire مهندسی حرفه ای وارد این میدان گردید . اکنون نرم افزار های رقیب دیگری وارد عرصه شده اند مانند Inventor , SolidEdge , EdgeCAM , NX ,.. که سعی در کامل نمودن چرخه تولید به کمک نرم افزار می کنند . PLM مدیریت چرخه تولید محصول Product Lifecycle Management و در این خصوص پرو اینجینیر یکی از رقیبهای اصلی کتیا و در نوع خود بهترین می باشد . در نسخه های جدید می توان از ابزار های مش بندی و تجزیه تحلیلALGOR الگور یا Mesh Soft و یا مدیریت اطلاعات PDM مدیریت داده ها و اطلاعات یک تولید و پروژه ابزار های تولید شده توسط سالیدورک و زیمنس نیز استفاده نمود و هر یک را بر این نرم افزار نصب نمود .. قابلیت نصب بر ویندور XP را نیز دارد



نرم افزار Pro/Engineer دارای محیط های تخصصی بسیاری بوده که با توجه به نیاز کاربری و گرایش صنعتی خود می توانید از یک یا چندین محیط خاص آن استفاده نمایید. از جمله این محیط می توان به محیط مدلسازی دو و سه بعدی نقشه کشی صنعتی طراحی و... نام برد.در این نرم افزار، تمامی مدل ها به صورت کاملاً سه بعدی طراحی و ساخته می شوند و در هر زمان قابلیت ویرایش را دارند. نخست تکه‌های مورد نیاز به گونه جداگانه ساخته می‌شوند و سپس آن‌ها را در کنار هم گذاشته و تکه پیچیده تری را می سازند. نرم افزار Pro/ENGINEER Wildfire از جمله نرم افزارهای پیشرفته در زمینه CAD CAM میباشد که برای طراحی ، محاسبه و تولید قطعات صنعتی بکار گرفته میشود.این نرم افزار که از جمله نرم افزارهای Grade-A در طراحی و تولید می باشد دارای قابلیتهای مدل سازی (Solid & Surface) بسیار قوی است و همچنین قابلیت ماشین کاری با انواع دستگاههای CNC را دارد. تولید کننده این نرم افزار یکی از موفق ترین تولید کننده های برنامه کنترل عددی و ماشین های CNC نیز می باشد و برای محاسبات دقیق کاربران خود نرم افزار محاسبات عددی ریاضی MatCad 14 را تولید نموده که می توان به عنوان ماشین حساب مهندسی پیشرفته در کنار این نرم افزار بکار گرفت .

نام کامل محصول : PTC Pro-Engineer Wildfire 5.0 M10 X86
حجم و تعداد : 1 DVD
توضیحات : این بسته نسخه 32 bit بیتی حرفه ای بوده و تمام ابزار ها .. را نیز همراه دارد ( با راهنمای نصب فارسی قدم به قدم و آزمایش شده )

فروشنده: کاسپین1

قیمت: 5,200 تومان

درصد :32

خرید Pro/Engineer Wildfire 5.0 X86



خرید راهنمای جامع مسافرت به دبی دی وی دی هدیه ( اصل )
خرید گوشواره متولدین ماه آذر
خرید کتابخانه دیجیتال 5000 کتاب الکترونیکی
خرید آموزش XML,UML به همراه نرم افزار ( اورجینال)




:: برچسب‌ها: خرید , Pro , Engineer , Wildfire ,
:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: