نوشته شده توسط : mohammad

انگشتر مروارید 500 نگین


خرید انگشتر مروارید 500 نگین

انگشتر مروارید 500 نگین

یک انگشتر زیبا که با داشتن آن هر جا که باشید حسابی می درخشید

مروارید زیبا و درشت در میان فریم نگین دار زیبا

مناسبترین هدیه برا ی اینکه دوست ، همسر ،مادر یا خواهرتان را حسابی خوشحال کنید

اگه به تک بودن زیورآلات خودتون اهمیت میدید اصلا درنگ جایز نیست

با دوام و مقاوم با طول عمر بالا

زیبا و درخشان با نقوش برجسته

قیمت : 13,500 تومان

فریم مقاوم در برابر شوینده ها

زیبا و کلاسیک

محصولی پرطرفدار در آمریکای جنوبی

بهترین هدیه برای کسی که دوستش دارید

         

قیمت : 13,500 تومان


خرید انگشتر مروارید 500 نگین



خرید ضد آفتاب حلزون فرانسوی
خرید پد دفع سموم Kinoki


:: برچسب‌ها: خرید , انگشتر , مروارید , نگین ,
:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 مهر 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohammad

ویگ آر ایکس


خرید ویگ آر ایکس

مجوز بهداشت : IRC:1228074608

ساخت کشور کانادا

ویگرکس بزرگ کننده آلت مردان تا 6 سانتیمتر یک مکمل گیاهی کاملاً طبیعی میباشد که جهت افزایش خون پذیری کلی آلت تناسلی مردانه در کنار افزایش ضریب سلامتی جنسیی ، قدرت و سختی نعوظ ، افزایش زمان نزدیکی و جلوگیری از انزال زود هنگام و ... مورد استفاده قرار میگیرد. در این مکمل از گیاهان متنوعی از فرهنگ ها و تمدن های شهیر سراسر جهان برای افزودن به حجم بافت های تهییج پذیر ، اسفنجی و خون پذیر آلت تناسلی به نام کورپورا کاورنوسا (Corpora Cavernosa) بهره گرفته شده است.
افزودن به درازا ، ضخامت و سختی آلت تناسلی در حالت نعوظ به صورت دائمی و مادم العمر ، افزودن به حالت شقق پذیری هر چه بیشتر آلت تناسلی در هنگام تحریک جنسیی که از آن به عنوان سختی سخره یاد میشود.

مکمل جنسیی VigRX دارای مواد غنی شده محرک جنسیی گیاهی (Aphrodiasiac Herbals) میباشد که برگرفته از فرهنگ ها و تمدن های کهن چین ، اروپا و آمریکای جنوبی برای درمان عقیمی ، تحریک فعالیت های جنسیی ، نگهداری حالت نعوظ آلت در هنگام نزدیکی و افزایش تعداد و تولید اسپرم های ترشحی در بیضهه ها بوده که سال های متمادی از آنها بهره گرفته میشده است. این مکمل اتساع عروقی (Vasodilation) نسوج پیرامونی آلت تناسلی را افزایش داده و از این طریق موجب بهبود و درمان مشکلات شریانی نظیر شقق پذیری آلت میگردد. از سوی دیگر بدون آنکه هیچگونه تاثیری در فشار خون سیستماتیک بدن داشته باشد ، شدت جریان خون را در سرخ رگ ها و سیاه رگ های مستقر در آلت تناسلی با تاثیر مستقیم بر سلول های اپیتلیال داخل عروقی (Epithelial Cells) بهبود می بخشد.
این محصول توسط شرکت دارویی BioPack Limited کانادا که دارای پروانه تاسیس در زمینه تولیدات داویی صادر شده از طرف بخش بررسی سلامت محصولات بهداشتی و غذایی وزارت بهداشت کانادا تحت شرایط کنترل کیفیت تولید (GMP) ساخته میگردد و در زمره محصولاتی قرار میگیرد که به شکل کمکی و مکمل دارای اثرات اضافی ذیل می باشد

افزایش میزان و شدت جریان خون در مناطق جنسیی و پر خون گردیدن کامل حوضچه های اسفنجی در هنگام نعوظ به علت دارا بودن عوامل متسع کننده عروقی (Vasodilators) که بر روی بافت های پیرامونی آلت تاثیر میگذارند.
جدول زمانی نحوه تغییرات و تاثیرات VigRx:
جدول زمانی نحوه تاثیر این مکمل بر اندازه کلی و شقق پذیری آلت به شرح زیر است :
هفته چهارم تا سی وشش هفته : مشخص ترین تاثیر این دوره ، افزایش چشم گیر در طول آلت میباشد. حتی زمانیکه شما در حالت نعوظ قرار ندارید ، الت دراز تر و کلفت تر از گذشته به نظر خواهد رسید.
هفته نهم به بعد : اکنون زمانیکه آلت به حالت نعوظ در می آید ، به راحتی میتوانید سخت تر شدن و بلند تر شدن آن را حس کنید. سختی و سفتی آلت در حالت نعوظ ، سایز اضافی آلت ، افزایش قدرت و لذت جنسیی در این برهه به اوج خود میرسد. در اکثر موارد استفاده از این مکمل به صورت هشت هفته ای (مصرف دو ماه) نتایج مطلوب را ایجاد خواهد نمود. با این وجود ، ادامه استفاده از مکمل بستگی به سلیقه مصرف کننده و نظر شخصی وی و یا نظر تخصصی پزشک معالج دارد. بدیهی است ، افرادی که تمایل بیشتری به تحکیم و تشدید اثرات ایجاد گردیده و دستیابی به وضعیت ایده آل خود دارند ، میتوانند همچنان به استفاده از این مکمل ادامه دهند. لازم به ذکر است ، ادامه استفاده از این مکمل به هیچ عنوان مشکلی برای بدن ایجاد نخواهد نمود.

این مکمل کاملاً فاقد هرگونه اثرات جانبی میباشد :

گروه پژوهشی تخصصی کمپانی BioPack Limited با نام Albion Medical بیش از 10 سال است که در مورد راهکار های مختلف حل مشکلات و مسائل جنسیی ، سرگرم تحقیق و پژوهش میباشد. تمرکر اصلی این تحقیقات در مورد آقایان ، بیشتر در ارتباط با افزودن اندازه آلت تناسلی ، زمان نزدیکی ، تقویت قوای جنسیی و در کل بهداشت و ارتقاء سلامت جنسیی بوده است. در این رابطه ، این تیم پژوهشی تمامی ترکیبات طبیعی و موثر که برای هزاران سال در فرهنگ ها و تمدن های مختلف سراسر دنیا جهت غلبه بر مشکلات جنسیی مورد استفاده بوده را به کار گرفته است. از سوئی دیگر ، مکمل VigRX دارای گواهینامه ها و تاییدیه های متعددی در سطوح کشوری و بین المللی میباشد که در ادامه به آنها اشاره خواهد شد.

این مکمل از ترکیبات صد درصد گیاهی تشکیل شده و عاری از هرگونه مواد مصنوعی و شیمیایی میباشد که این موضوع احتمال بروز هرگونه عارضه جانبی در اثر استفاده از این دارو را ازمیان میبرد. به علاوه تجربه بیش از 6 سال مصرف نتیجه بخش و بدون آثار سوء در کلیه کشور های آمریکای شمالی ، اروپا و آسیا به انضمام فراگیری و رشد سریع آن در میان تمامی فرهنگ ها ، ملل و اقشار مختلف جوامع گوناگون در کنار تاییدیه های مراجع قانونی و بین المللی ، بروز هرگونه عارضه جانبی نظیر سرطان زائی ، جهش زائی و ایجاد مشکلاتی مانند ناقص الخلقه زائی و ... را که عوارض جانبی طولانی مدت بسیاری از دارو های شیمیایی میباشند را به علت تکیه بر اصل استفاده از مواد صد درصد طبیعی و گیاهی ، غیر ممکن میسازد.

همچنین تعداد بیش از یک میلیون و یکصد و بیست هزار سایت اینترنتی به طور مستقیم و غیر مستقیم در جهت اطلاع رسانی و فروش این مکمل در سراسر جهان فعالیت میکنند و تقریباً در تمام کشور های پیشرفته و یا در حال توسعه دنیا سایت های اینترنتی با پسوند اختصاصی آن کشور ها نظیر VigRX.co.uk ، VigRX.us و ... در حال اطلاع رسانی ملی در جهت آشنایی مردم با این محصول بی نظیر هستند که خود نشانگر محبوبیت جهانی این مکمل میباشد.

مزایای قرص ویگرکس (ویگاریکس) به شرح زیر است :

1. تسلط بر زمان ، قدرت و کیفیت نزدیکی
2. بهبود وضعیت جنسیی فرد
3. جلوگیری از انزال زود هنگام و افزایش زمان مقاربت.
4. حالت رسیدن به اوج لذت جنسیی که نهایتاً به انزال منجر میشود
5. افزایش سایز آلت تناسلی به شکل دائمی ، بی خطر ، بدون درد سر ، زحمت و هرگونه مشکل و درد.
6. تنظیم و ارتقاء عملکرد غدد جنسیی و بیضهه ها.

7. افزودن به درازا ، ضخامت و سختی آلت تناسلی در حالت نعوظ به صورت دائمی و مادم العمر.
8. افزودن به حالت شقق پذیری هر چه بیشتر آلت تناسلی در هنگام تحریک جنسیی که از آن به عنوان سختی سخره یاد میشود.
9. افزایش میزان و شدت جریان خون در مناطق جنسیی و پر خون گردیدن کامل حوضچه های اسفنجی در هنگام نعوظ به علت دارا بودن عوامل متسع کننده عروقی (Vasodilators) که بر روی بافت های پیرامونی آلت تاثیر میگذارند.
10. افزایش سایز آلت تناسلی به شکل دائمی ، بی خطر ، بدون درد سر ، زحمت و هرگونه مشکل و درد.

تاییدیه ها و گواهینامه های VigRX:
پروانه تاسیس در زمینه تولیدات دارویی ، صادر شده از طرف بخش بررسی سلامت محصولات بهداشتی و غذایی وزارت بهداشت کانادا.
اجازه فروش آزاد در آمریکا ، انگلستان ، امارات متحده عربی ، چین ، روسیه و ... صادر شده از طرف مرکز تجارت جهانی واقع در دنور (Denver) از طرف اتاق بازرگانی ریچموند
گواهی حلال بودن ترکیبات استفاده گردیده در تمامی محصولات تولیدی این شرکت از سوی شورای اسلامی نظارت بر مواد غذایی و دارویی ایالات متحده آمریکا
گواهی نظارت و تایید ساخت محصولات تحت شرایط GMP
گواهی تجزیه و آنالیز در ارتباط با محتویات مکمل
گواهی تجزیه و آنالیز در ارتباط با گیاهی بودن پوشش کپسول
گواهی پایداری فرآورده
مورد تائید وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ایران و کاملا مجاز با گواهی حلال بودن محصول

ترکیبات VigRX :
عصاره برگ گیاه اپیمدیوم (Epimedium Leaf Extract)
عصاره دانه کوسکوتا (Cuscuta Seed Extract)
برگ گیاه جینکگو بایلوبا (Ginkgo Biloba Leaf)
عصاره چوب کاتوآبا (Catuaba Bark Extract)
توت هائتورن (Hawthorn Berry) یا فراکتوس کراتیج (Fructus Crataige)
جینسینگ قرمز آسیایی یا پاناکس (Asian Red Ginseng)
توت درخت نخل باد بزنی اره ای (Saw Palmeto Berry)
عصاره پوست مویرا پاووما (Muira Pauma Bark Extract

روش مصرف VigRX :
روش مصرف نسبت به فیزیولوژی بدن فرد ، انتظارات او از خودش و تمایلات شخصی وی تغییر می یابد. در حالت کلی مصرف دو عدد کپسول در روز ترجبحاً همراه با غذا (یک یا دو کپسول هنگام صبحانه و یک یا دو عدد دیگر هنگام شام) شرایط معمول استفاده از این مکمل است. شایان ذکر است که مصرف بیش از چهار کپسول در روز به غیر از موارد خاص و به دستور پزشک متخصص توصیه نمیگردد. در بالا اثرات استفاده از این مکمل تا نه ماه شرح داده شد ، لیکن جهت دستیابی به اثرات دیر هنگام نظیر افزایش سایز و درازا ، مصرف حداقل دو بسته و یا بیشتر به شکل متوالی ضروری است

تاییدیه ها و مجوز ها

1. تاییدیه و مجوز ثبت محصول به شماره 21396/5/1/د و شماره ثبت فرآورده IRC:1228074608 به شماره مجوز 21394/5/1/د؛ موافقت اصولی و مجوز ثبت منبع تولیدی بنام شرکت بیوپاک کانادا بشماره 21397/5/1/د از وزارت بهداشت درمان ج.ا.ایران.

2. تاییدیه و شماره فرآورده طبیعی 114658 (NPN) از هیئت بررسی فرآورده های طبیعی (NHPD) وزارت بهداشت کانادا و پروانه تاسیس و بهره برداری در تولیدات دارویی (EL) وتایید (GMP) بشماره 100260-A و Site Licence بنام شرکت بیوپاک از HPFBI وزارت بهداشت کانادا

3. گواهی محتویات و محصول حلال در تمامی محصولات تولیدی از سوی شورای اسلامی نظارت بر مواد غذایی ایالات متحده IFANCAا (Islamic Food & Nutrition Council of America) بشماره ABCA04001

4. اجازه فروش آزاد درآمریکا صادر شده ازطرف مرکز تجارت جهانی واقع در دنور (WTO-Denver) و انگلستان.

5. گواهی پایداری فرآورده (Stability Studio)، انجام شده توسط Enviro-Test Labratories(ETL)

6.گواهی عدم وجود هرگونه مواد شیمیایی بالاخص مشتقات مرتبط با سیلدنافیل، وردنافیل، تادالافین و استیلدنافیل در فرمولاسیون انجام شده در تاریخ دوم مارس 2007 بشماره 27020700 در ازمایشگاه های مرجع تحقیقاتی فلورا

7. گواهی و مجوز سازمان نظام پزشکی برای انجام تبلیغات پزشکی و علمی بشماره 18804/15


قیمت : 69,000 تومان

تمام محصولات دارای ضمانت و دقیقا مطابق مطالب توضیح داده شده ارائه میگردند





خرید ویگ آر ایکس



خرید بالشت ماساژور 6 پلاک
خرید کوچکترین ریش تراش دنیا


:: برچسب‌ها: خرید , ویگ , آر , ایکس ,
:: بازدید از این مطلب : 236
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 مهر 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohammad

سیم کارت ریدر – Sim Card Reader


خرید سیم کارت ریدر – Sim Card Reader

در عرض چند دقیقه یک کپی از سیم کارت

خود داشته باشید

اس ام اس ها و شماره های  سیم کارت خود را به راحتی ذخیره کنید

فقط به چند دقیقه زمان نیاز دارید برای داشتن کپی از سیم کارت

تمام اس ام اس های که فرستاده اید

 و یا دریافت کرده اید را ببینید

شماره تلفن ها و اس ام اس های سیم کارت خود

را در کامپیوتر ذخیره کنید

قیمت : 11,900 تومان

 

دیگر نگران از دست دادن دفترچه تلفن خود نباشید!

با قابلیت بازیابی اس ام اس ها و شماره

 تماس های پاک شده از روی سیم کارت

دستگاهی بینظیر و کاربردی

برای اولین بار در ایران

مشخصات این محصول:
- قابلیت اجرای انواع سیم کارت ها و رم ها
- بی نهایت سبک
- قیمت بسیار ارزان در مقایسه با دیگر محصولات مشابه و سایر فروشگاه ها
- اتصال به کامپیوتر از طریق USB
- بدون نیاز به cd
- بسیار کمیاب
- قابل حمل به عنوان جاسوئیچی
- قابل اجرا بر روی انواع ویندوز ها

قیمت : 11,900 تومان


خرید سیم کارت ریدر – Sim Card Reader



خرید پد موبر smooth away
خرید کرم خرچنگ والنسی


:: برچسب‌ها: خرید , سیم , کارت , ریدر , Sim , Card , Reader ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 مهر 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohammad

ساعت مردانه ورکسیس ژاپن


خرید ساعت مردانه ورکسیس ژاپن

ساعت مردانه ورکسیس

ویژه مشکل پسندان یک ساعت فوق العاده شیک و جدید برای شما که می خواهید به روز باشید

 راز شیک پوش شدن  اینجاست

ساعتی فوق العاده زیبا برای نسل جوان

دستان شما در اختیار جذابیت فوق العاده شیک و زیبا

برای افراد خوش سلیقه یک مدل فوق العاده مناسب برای جوانان امروزی

قیمت : 13,400 تومان

این همان هدیه ای ست که مدتها به دنبالش می گشتید برای تقدیم کردن به آنان که دوستشان دارید

.طراحی شیک و منحصر به فرد این ساعت همه را حیرت زده خواهد کرد.


از خرید این ساعت بی نظیر و زیبا که با قیمت بسیارمناسب و با کیفیت خوب عرضه میگردند پشیمان نخواهید شد.
 
 
 شمایی که به دنبال جدیدترین و به روز ترین لوازم برای  شیک پوش بودن می گردید
 و همه شمایی که از دادن هدایای تکراری خسته شده اید ؟

ساعتی شیک و زیبا ویژه مردان

کیفت و مقاوت بسیار بالا

بهترین هدیه به دوست , همسر و هدیه روز پدر

طراحی زیبا و همه پسند

         

 

قیمت : 13,400 تومان


خرید ساعت مردانه ورکسیس ژاپن



خرید کرم شتر مرغ فرانسوی
خرید پد موبر smooth away


:: برچسب‌ها: خرید , ساعت , مردانه , ورکسیس , ژاپن ,
:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 مهر 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohammad

آموزش کامل امنیت شبکه و هک


خرید آموزش کامل امنیت شبکه و هک


مجموعه آموزش امنیت شبکه و مدرک هک قانونمند

(به همراه آموزش جلوگیری از ورود هکرها و نحوه برقراری امنیت در شبکه و ...)

برترین اموزش امنیت شبکه

CEHv7 مراحل گوناگونی را در خصوص امنیت شبکه مورد بررسی قرار داده است، و وطن دانلود این مجموعه را برای علاقه مندان به شبکه، متخصصین و کاربران عزیز قرار داده است.

این مجموعه از بالاترین استاندارد امنیتی روز دنیا بهره برده است، بسیاری از مهندسین شبکه و مسئولین امنیتی در گردآوری این مجموعه تلاش نموده اند. در طول آموزش، جدیدترین ابزارهای کاربردی برای جلوگیری از نفوذ هکرها و کرکرها به سیستم شما معرفی می شوند و نحوه کارکرد با آنها را می آموزید.

قیمت : 9,900 تومان



همچنین این ابزارها به صورت ضمیمه موجود میباشند، و میتوانید به طور مجانی از آنها استفاده نمائید.

مجموعه به طوری طراحی شده است که شما در صورت نیاز به هرگونه منابع خارجی برای تحقیق بیشتر، فراهم آورده شده است.

مجموعه ابزارهایی که به صورت ضمیمه در بسته موجود هستند را در زیر مشاهده می کنید:

Footprinting and Reconnaissance
Scanning Networks
Enumeration
System Hacking
Trojans and Backdoors
Viruses and Worms
Sniffers
Social Engineering
Session Hijacking
Hacking Webservers
Hacking Web Applications
SQL Injection
Hacking Wireless Networks
Evading IDS, Firewalls and Honeypots
Buffer Overflows
Cryptography
Penetration Testin

برخی از مطالب قرار داده شده در این سی دی به شرح زیر می باشد

اصول و مبانی هک (آشنایی با مقدمات هک )

آشنایی با سیستم عامل لینوکس ( نصب و راه اندازی -آشنایی با مجوزهای دسترسی - آشنایی بااتصال به اینترنت و..)

اشنایی با انواع اسکنرهای امنیتی (آشنایی با انواع روشهای تست آسیب پذیری وب سایت ها - شبکه ها و ....)

آشنایی با انواع اکسپلویت ها ( ارائه اکسپلویت های عمومی و غیر عمومی و روش کاربرد آنها )

آشنایی با ابزار توانمند متااسپلویت و نحوه نصب و راه اندازی این ابزار ( فیلم های آموزشی متعدد)

آشنایی با انواع شل اسکریپت ها و نحوه دسترسی به محتویات سرور ها و سایت ها

مجموعه ای از مقالات ارزشمند هک و امنیت شبکه

مجموعه ای از فیلم های آموزشی کاملا فارسی

آموزش استفاده از گوگل هکینگ در پیدا کردن سایت های آسیب پذیر (مقالات کاملا حرفه ای و فارسی)

مقاله کامل هک و ضد امنیت شبکه ( مرجع کامل فارسی )

اشنایی با روش های هک سایت ( آشنایی با روش های SQL INJECTIOn - XSS -RFI-Remote command executaion ,...)

اشنایی با روش های هک سرور ( سرور های ویندوز و لینوکس و نحوه بدست آوردن ROOT با استفاده ازاکسپلویت های محلی)

آشنایی با روش های کلاینت هکینگ بدون ارسال حتی یک فایل ( روش های کاملا پیشرفته )

اشنایی با روش های هک کارت های اعتباری

فیلم های آموزشی فارسی و انگلیسی از گروه های معتبر هک در دنیا

مجموعه از ابزارهای هک و امنیت شبکه

اشنایی با انواع روش های نفوذ در سایت های

مجموعه از از اکسپلویت های عمومی و غیر عمومی

قیمت : 9,900 تومان


خرید آموزش کامل امنیت شبکه و هک



خرید صابون استیل من اصل
خرید دستگاه کاهنده ضرر دود سیگار


:: برچسب‌ها: خرید , آموزش , کامل , امنیت , شبکه , هک ,
:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 مهر 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohammad

عینک ویفری ریبن RB 58-35


خرید عینک ویفری ریبن RB 58-35

عینک ویفری طرح 2012 مدل RB 58-35

آخرین چیزی که برای جذابیت نیاز دارید

جدیدترین و محبوب ترین طرح عینک ریبن در جهان

محبوب ترین مدل برگزیده ی بازیگران هالیوود

و ستاره های محبوب ایرانی

مدل برگزیده همه ی بازیگران هالیوود و سیاستمداران بزرگ

پرفروش ترین عینک تمام دوران کمپانی Ray.ban

طراحی این مدل به صورتی بوده که با تمامی چهره ها متناسب باشد

حتما این مدل بی نظیر و استثنایی را تهیه کنید

عینک فوق العاده جدید با طراحی مدرن

طراحی فوق العاده برای سال 2012

 جذابیت و زیبایی حق شماست...

همان را انتخاب کنید که شایسته شماست ...

گستره دامنه فعالیت‌های طراحان مد سال‌هاست که به دایره عینک‌، رسیده‌ است. امروزه، از نگاه شرکت‌های طراح و سازنده پوشاک بانوان و آقایان، عینک نیز بخشی از پوشش و البسه محسوب می‌شود. مارک‌های شناخته شده طراحی مانند ریبن , پلیس بولگاری و شانل...

در کنار طراحی انواع لباس‌های رسمی زنانه و مردانه ، کیف، کفش، شلوار، بلوز ، در هر فصلی ، متناسب با رنگ‌ و مدل‌های مد شده، عینک‌ طراحی می‌کنند. این عینک‌ها ممکن است، متناسب با جنسیت و یا اسپرت برای هر دو جنس دختر و پسر طراحی و عرضه شود.

قیمت : 19,400 تومان

هدیه ای به مشکل پسندان

انتخاب بهترین ستاره های سینما

حتما این عینک زیبا را امتحان کنید

عینک فوق العاده جدید با طراحی مدرن

طراحی این مدل به صورتی بوده که با تمامی چهره ها متناسب باشد

طراحی فوق العاده برای سال 2012

جذابیت و زیبایی حق شماست

به آنان که دوست دارند متفاوت باشند هدیه می کنیم .

آخرین چیزی که برای جذابیت نیاز دارید.

این کمپانی اعلام کرده است این محصول برای اشخاصی که

مدیریت قوی و  یا صاحب قدرت هستند تولید کرده است .

همان را انتخاب کنید که شایسته شماست ...

         

قیمت : 19,400 تومان


خرید عینک ویفری ریبن RB 58-35



خرید کرم پف صورت مروارید
خرید حلقه عشق نگین منشوری


:: برچسب‌ها: خرید , عینک , ویفری , ریبن , RB ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 مهر 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohammad

ساعت مردانه یونیک بند چرمی


خرید ساعت مردانه یونیک بند چرمی

ساعتی اسپورت برای نسل جوان با بند چرمی منحصر به فرد
دستان شما در اختیار جذابیت … راز شیک پوش شدن اینجاست
فوق العاده شیک و زیبا با بند چرمی فانتزی بسیار شیک و مدرن
یک مدل فوق العاده مناسب برای جوانان امروزی این همان هدیه ای ست که مدتها به دنبالش می گشتید برای تقدیم کردن به آنان که دوستشان دارید …
طراحی شیک و منحصر به فرد این ساعت همه را حیرت زده خواهد کرد
از خرید این ساعت بی نظیر و زیبا که با قیمت بسیار مناسب و با کیفیت خوب عرضه میگردد پشیمان نخواهید شد
اگر به دنبال جدیدترین و به روز ترین لوازم برای شیک پوش بودن می گردید این محصول را از دست ندهید

قیمت : 13,900 تومان

ساعتی فوق العاده زیبا برای نسل جوان

دستان شما در اختیار جذابیت ...

فوق العاده شیک و زیبا 

برای افراد خوش سلیقه

یک مدل فوق العاده مناسب برای جوانان امروزی

این همان هدیه ای ست که

 مدتها به دنبالش می گشتید برای

تقدیم کردن به آنان که دوستشان دارید ...

طراحی شیک و منحصر به فرد

این ساعت همه را حیرت زده خواهد کرد

از خرید این ساعت بی نظیر و زیبا که با قیمت بسیار

مناسب و با کیفیت خوب عرضه میگردد

پشیمان نخواهید شد.

قیمت : 13,900 تومان


خرید ساعت مردانه یونیک بند چرمی



خرید عینک آفتابی لکسوز
خرید کیف زنانه ورساچه چرم اصل


:: برچسب‌ها: خرید , ساعت , مردانه , یونیک , بند , چرمی ,
:: بازدید از این مطلب : 210
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 مهر 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohammad

ست گردنبند kiss love


خرید ست گردنبند kiss love

ست گردنبند عاشق معشوق لاو کیس

بهترین ست زوجهای عاشق

کیفیت و ظرافت بسیار عالی

یک مدل فوق العاده مناسب برای همه زوج ها

کیفیت بسیار عالی و رنگ ثابت

تقدیم به آقایان و خانم های عاشق

بهترین هدیه برای نمایش عشقتان به همسرتان

جلوه ای بسیار زیبا و رمانتیک

در بسته بندی شیک و قابل هدیه دادن

 

قیمت : 16,500 تومان

ست مردانه و زنانه عاشق و معشوق kiss love

محصولی بینظیر و زیبا مخصوص هدیه
با این گردنبند بینظیر صاحب قلب عشق رویاهای خود شوید.
هدیه ای ماندگار با قیمت مناسب
جنس گردنبند از مرغوبترین نوع استیل است

تماما ضد حساسیت
با دو سال ضمانت
کلمه kiss love زیبایی خیره کننده ای به محصول داده است.

         

 

قیمت : 16,500 تومان


خرید ست گردنبند kiss love



خرید کیف پول سایز بلند آرمانی مردانه
خرید شابلون طراحی سایه چشم و گونه


:: برچسب‌ها: خرید , ست , گردنبند , kiss , love ,
:: بازدید از این مطلب : 210
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 مهر 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohammad

مجموعه شامل 900 موسیقی آرامبخش دنیا


خرید مجموعه شامل 900 موسیقی آرامبخش دنیا

مجموعه شامل 900 موسیقی آرامبخش دنیا

مجموعه پیش رو شامل بیش از ۹۰۰ آهنگ آرامش بخش از بزرگان موسیقی جهان می باشد.

اگر شما نیز از طرفداران آهنگ های آرمش بخش و شفابخش هستید این مجموعه نفیس به شما پیشنهاد میشود

 

مجموعه ای بزرگ شامل ۹۱۱ آهنگ از بزرگانی چون : گئورگ زامفیر ، تونی اوکانر ، آئولیا ، جان ویلیامز ، توماس نیومن ، یانی ، جاسپر کید ، شیلر ، ونجیز ، یانی ،

گروه های بزرگ موسیقی و ده ها موسیقیدان بزرگ دیگر که با تهیه این مجموعه می توانید ماه ها روح و روان خود را به آرامش برسانید.

 

قیمت : 7,500 تومان

 

مناسب برای رفع تنش های روحی و هیجان های مضر.
رفع خستگی های روانی و ایجاد احساس سبکی و راحتی.
ایجاد حس آرامش قبل از خواب و بعد از بیداری.
مناسب برای محیط خانه، محل کار، اماکن عمومی و ...
قابل اجرا در کامپیوتر، موبایل، و کلیه دستگاه های پخش MP3.

مزیت های این مجموعه:

آرشیوی از آهنگ های تمامی موسیقی دان ها

آرشیوی بزرگ از تمامی سبک های آهنگ های آرامش بخش

گلچین برترین کارهای موسیقیدان ها

گلچین از تمامی سازهای موسیقی

تعداد زیاد آهنگ ها در یک مجموعه

         

قیمت : 7,500 تومان


خرید مجموعه شامل 900 موسیقی آرامبخش دنیا



خرید ادکلن مردانه ایفوریا کلوین 100 میل
خرید مگنا rx


:: برچسب‌ها: خرید , مجموعه , شامل , موسیقی , آرامبخش , دنیا ,
:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 مهر 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohammad

کوچکترین mp3 پلیر دنیا


خرید کوچکترین mp3 پلیر دنیا

آی ‌پاد شافل نام کوچک‌ترین پخش‌کننده موسیقی دیجیتال شرکت اپل است که نخستین بار سال 2005 میلادی معرفی شد.

نسخه اولیه آی‌ پاد شافل به شکل usb فلش بود اما نسل‌های بعدی شبیه آی‌پاد نانو و آی‌پاد مینی طراحی و ساخته شد.

نسل دوم آی‌ پاد شافل دو مدل یک و دو گیگابایت دارد. نسل سوم آن نیز فناوری VoiceOver دارد که نام آهنگ، خواننده و آلبوم را به 20 زبان مختلف به کاربر اعلام می‌کند. این قابلیت در نسل چهارم  از 25 زبان پشتیبانی می‌کند و کلید فیزیکی هم دارد.

از ویژگی های بارز این مدل از محصولات اپل، طراحی بی نظیری است که با بدنه اصلی آلومینیومی درخشان در ۵ رنگ مختلف زیبایی آن را دو چندان کرده است.

قیمت : 19,900 تومان

 ضمن اینکه توسط کلیپسی که بر روی دستگاه تعبیه شده راحتی استفاده از آنرا موجب شده است

 بطوری که میتوانید آن را به پیراهن، ژاکت، کوله پشتی یا کیف متصل کرده و از شنیدن موسیقی های دلخواه خود با کیفیت بالا لذت ببرید.

این گیره کلیپسی به حدی محکم است که پس از استفاده اطمینان حاصل خواهید کرد که هرگز آنرا گم نمی کنید.

اپل آی پاد شافل ابزاری زیباست که در درس و دانشگاه و تمام مواقعی که ضرورت استفاده از فایل های صوتی را احساس می کنید برای شما کاربردهای شگرفی خواهد داشت.
فابلیت های دستگاه :

 پخش موزیک mp3 با کیفیت صدای فوق العاده
 قابل استفاده برای پادکست ها و AudioBooks
 قابلیت ذخیره بیش از ۵۰۰ آهنگ
 طراحی زیبا، سبک و بسیار کم حجم
 با پوشش آلومینیوم درخشان در ۴ رنگ مختلف
 دارای کلید VoiceOver برای شنیدن اسامی لیست پخش و سوئیچ بین آنها
 مجهز به USB داخلی برای انتقال فایل های صوتی
 همراه با گیره متصل شونده به پیراهن
 دارای سنسور شتاب سنج
 دارای بسته بندی اصل
 دارای گارانتی تعوبض در صورت خرابی

قیمت : 19,900 تومان


خرید کوچکترین mp3 پلیر دنیا



خرید موکن ویزیت و ست آرایش
خرید عطر مردانه پولو POLO BLUE‎


:: برچسب‌ها: خرید , کوچکترین , mp , پلیر , دنیا ,
:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 مهر 1391 | نظرات ()